Beantwoord

middelste lampje Zyxel band niet

  • 6 February 2023
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Helaas vond de monteur het niet nodig om het wifi signaal te meten en de wap booster te installeren.

“Fluitje van een cent, daar zijn we niet voor” 

na 9 pogingen richt ik me tot u,  stap 1 gaat prima,  bij stap 2 gaat het mis.  na loskoppelen van het modem, de booster verplaats en in stopcontact gedaan,  effect:  middelste lampje gaat niet aan! vlgs pag. 7 h staat de booster nu uit??

 

wat te doen»//

groet

 

Hans

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 11 February 2023, 19:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wat gebeurt er als je na stap 1 de wap niet verplaatst en even naast de router laat staan en weer aanzet?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Hansjammer,

Ik heb even gekeken voor je. 

Het komt omdat de 5Ghz uit staat op je modem. Deze is nodig voor het wifi punt om draadloos verbinden. 

het koppelen heb ik steeds gedaan met 5gz,  vannacht heeft de WAP naast het modem gestaan, het middelste lampje brand nog steeds niet.

kontact met klantenservice gehad., die kwam helaas niet verder dan het voorlezen van de bebruiksaanwijzing die ik inmiddels wel uit mn hoofd ken na minimaal 10 installatie pogingen.

 

en nu???

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Hansjammer, ik ben gelijk even gaan kijken. Ik kan alleen geen informatie krijgen uit het modem. Kan het kloppen dat het modem uit is geweest of uit staat? Ik hoor graag van je terug. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Hansjammer

Ik zie dat het Wifi punt ondertussen draadloos is verbonden! Fijn dat het is opgelost :) 

Reageer