Beantwoord

Geen diensten Amsterdam

  • 6 July 2022
  • 9 reacties
  • 118 Bekeken

sss

icon

Beste antwoord door ashwin1984 6 July 2022, 23:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ashwin1984 ,

Zou je kunnen aangeven wat je bedoelt met sss?
Misschien als je wat meer uitleg geeft kunnen we eventueel helpen.

 

Hoi ik kan geen topic plaatsen. Ik zal mijn verhaal hier nog een keer typen als dit bericht wel wordt geplaatst

Okey ik kan dus wel reageren. Ik heb al twee dagen geen internet en tv. Ik zie dat dit ook niet ergens wordt geregistreerd voor gebruikers ter monitoring, wat ik jammer vind. Want meerdere buren die ik heb gesproken hebben al 2 dagen ook geen internet en tv. Sommige hebben andere providers maar wel glasvezel internet van kpn. Dus het kan daaraan liggen. Is dit te achterhalen? Monteur kan pas morgen komen. [postcode verwijderd door Moderator]

Reputatie 7
Badge +14

Als er al een monteur afspraak is gemaakt dan heb je al met de klantenservice gesproken en die konden op afstand geen probleem vaststellen of oplossen. Daarom wordt de monteurservice voor je ingeschakeld om defecte hardware of aansluiting thuis vast te stellen of uit te sluiten. Mocht het probleem zich buitenshuis bevinden, dan zal daarna de netbeheerder worden aangestuurd. Het is dus even afwachten wat de bevindingen van de monteur zijn.

Er is wel een mogelijkheid om tijdelijk via een unlimited voucher op je mobiel on line te zijn (wifi hotspot). Dat werkt als jij een T-Mobile of Tele2 simkaart hebt. Als je dit wilt, laat dan even een berichtje hierover achter, een moderator zal je dan verder helpen.

Als er al een monteur afspraak is gemaakt dan heb je al met de klantenservice gesproken en die konden op afstand geen probleem vaststellen of oplossen. Daarom wordt de monteurservice voor je ingeschakeld om defecte hardware of aansluiting thuis vast te stellen of uit te sluiten. Mocht het probleem zich buitenshuis bevinden, dan zal daarna de netbeheerder worden aangestuurd. Het is dus even afwachten wat de bevindingen van de monteur zijn.

Er is wel een mogelijkheid om tijdelijk via een unlimited voucher op je mobiel on line te zijn (wifi hotspot). Dat werkt als jij een T-Mobile of Tele2 simkaart hebt. Als je dit wilt, laat dan even een berichtje hierover achter, een moderator zal je dan verder helpen.

Hoi ik heb al unlimited internet van tmobile op mijn telefoon. Alleen kan ik geen hotspot linken aan mijn  chromebook en kan ik niks afspelen  via mijn google chromecast. Weet jij hoe ik dit kan oplossen?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @ashwin1984  heb je hier iets aan?

Hotspot instellingen Chromebooks

Hopelijk kom je nu even verder, wij zijn benieuwd laat het ook even weten aub. 
MVG.

Hoi mijn internet doet het opeens weer sinds net. Monteur komt morgen wel. Wat ik raar vind is dat ik helemaal geen berichtgeving heb ontvangen over deze issue. Ik vind het heel vervelend, want ik heb twee dagen niks kunnen doen zonder internet en ik weet nu niet waaraan dit ligt en of het probleem is verholpen. 

Reputatie 7

Hi @ashwin1984,

Fijn om te horen dat de diensten lijken te zijn hersteld. Om het zekere voor het onzekere te nemen, raad ik om de monteursafspraak door te laten gaan. We zien namelijk in lijnmetingen terug dat de demping op de ONT, het kastje voor het modem, verschilt met de norm die we aanhouden. Wil je ons laten weten hoe het bezoek is verlopen? We zijn erg benieuwd! 

De monteur is langsgekomen en liet weten dat mijn vermoeden hoogstwaarschijnlijk waar is: KPN glasvezel probleem. Wel vind ik het onacceptabel dat dit niet wordt gemeld of bevestigd en je dus zomaar 2 dagen zonder TV en internet kan zitten. Al met al, een heel ontevreden klant.