Beantwoord

overstap van T mobile naar Ziggo

  • 6 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb begin juni een overstap aangevraagd naar Ziggo, omdat Ziggo mij sneller internet kon leveren. De overstap zou 21 juli klaar moeten zijn.

21 juni van zowel T Mobile als Ziggo de bevestiging gekregen dat de overstap goed ging. T Mobile bevestigde per mail zelfs dat per 21 juli mijn abonnement werd beëindigd. Volgens Ziggo zou mijn abonnement nog maximaal 2 weken doorlopen als de dienst nog niet werkte en werd dan automatisch beëindigd.

22 juli is de installatie van Ziggo succesvol verlopen. Nu, 6 augustus, is mijn overstap nog niet geregeld en wijst T Mobile naar Ziggo en Ziggo naar T mobile. Hoe kan dit als de diensten van T Mobile automatisch na 2 weken zouden moeten stoppen?

icon

Beste antwoord door Sander 7 augustus 2020, 16:25

Hi @Michi75,

 

Ik kijk graag met je mee! Allereerst jammer dat je overstapt, dat had ik graag anders gezien. Ik wil je ook graag nog wijzen op deze website: inschrijven glasvezel in Eindhoven. Er komen hele mooi snelheden voor mooie prijzen!

 

Wat eric_2 (een klant, geen medewerker) aangeeft, klopt als een bus. Als je een overstapservice neemt bij je nieuwe provider, dan behoort deze jou te begeleiden tijdens de overstap. Sterker nog, er zijn aparte communicatielijntjes tussen de providers om dat soepel te laten verlopen. Ik zie dat je de overstapservice hebt aangevraagd en wij 100% volgens de wens van de nieuwe provider handelen. Ik moet je verwijzen naar je nieuwe provider - het is geen stijl om jou contact op te laten nemen met je oude provider, dat is juist waar de overstapsercvice voor is. Ik hoop dat je snel de service krijgt waar je recht op hebt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Als je de Ziggo overstap service hebt gebruikt moeten zij bij T-Mobile melden dat de overstap succesvol is en de DSL lijn kan worden afgebroken.

Als je de Ziggo overstap service hebt gebruikt moeten zij bij T-Mobile melden dat de overstap succesvol is en de DSL lijn kan worden afgebroken.

 

Ik heb zelf al 2(!) keer aangegeven dat de overstap succesvol is. Weer zo’n “regels zijn regels” antwoord waar ik niks mee kan. Reageer dan niet...

Reputatie 4
Badge +5

Nou, beetje aardiger mag ook wel. Je praat hier met medeklanten die elkaar helpen met tips en trucs. Maar als dit je houding is maak je geen vrienden hier.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Michi75,

 

Ik kijk graag met je mee! Allereerst jammer dat je overstapt, dat had ik graag anders gezien. Ik wil je ook graag nog wijzen op deze website: inschrijven glasvezel in Eindhoven. Er komen hele mooi snelheden voor mooie prijzen!

 

Wat eric_2 (een klant, geen medewerker) aangeeft, klopt als een bus. Als je een overstapservice neemt bij je nieuwe provider, dan behoort deze jou te begeleiden tijdens de overstap. Sterker nog, er zijn aparte communicatielijntjes tussen de providers om dat soepel te laten verlopen. Ik zie dat je de overstapservice hebt aangevraagd en wij 100% volgens de wens van de nieuwe provider handelen. Ik moet je verwijzen naar je nieuwe provider - het is geen stijl om jou contact op te laten nemen met je oude provider, dat is juist waar de overstapsercvice voor is. Ik hoop dat je snel de service krijgt waar je recht op hebt!

Reageer