Beantwoord

2564 Segbroek. Storing

  • 23 October 2020
  • 6 reacties
  • 250 Bekeken

Ik heb nu 2 weken een aansluiting via Tmobile thuis. Overgestapt van Tele2. De eerste week was een drama. Echter de laatste week geen problemen meer. Sinds gisterenmiddag heb ik een constante uitval. Lampje brand weer op rood. Ik heb natuurlijk zelf alles geprobeerd. Sta totaal uren in de rij bij de KS (hoe zou dat toch komen?). Echter steeds na een kwartier/half uur doet de verbinding het weer. De afgelopen 24 uur gebeurt dit nu 10tallen keren. De lijn is verre van stabiel. Hoe wordt dit eens en voor altijd opgelost? Ik werk thuis en het is vrij lastig als steeds de verbinding weg valt.

icon

Beste antwoord door onee 24 October 2020, 17:22

Bekijk origineel

6 reacties

Hebben nog meer mensen in segbroek hier last van? De afgelopen 24 uur bijna ieder half uur een  uitval van een paar minuten tot een kwartier. 

Reputatie 7

Hi @onee,

 

Wij vinden internet heel belangrijk en willen er graag voor zorgen dat dit bij iedereen snel en stabiel werkt. Ik zie dat je ook gebeld hebt en naar aanleiding van dat gesprek er bij jou nu een onderzoek loopt. Ik zie dat de lijn de afgelopen 20 uur in ieder geval stabiel is geweest. laten we hopen dat die lijn zich voortzet. Houd je ons op de hoogte? Zodra we meer weten qua onderzoek, dan laten we dit via e-mail weten. Fingers crossed! 

De lijn is vandaag zover ik gebruik maak stabiel. Ik heb gisteren de switches van de converter veranderd van 3+4 naar 1+6, zoals hier op het forum staat beschreven. Of het hierdoor nu stabiel is geworden, weet ik niet. Ik weet ook niet of Tmobile iets veranderd/geconstateerd heeft aan de lijn sinds gisteren. Voor nu, fingerscrossed. 

Reputatie 7

Hi @onee, 

 

Blij te horen dat het gestabiliseerd is. Op afstand hebben we niets aangepast, maar wel geconstateerd dat het de afgelopen periode stabiel is gebleven. Het :fingers_crossed::fingers_crossed: heeft geholpen! 

Is het weer zover? Geen internet, geen tv. 

Yes, weer een storing. Alles ligt eruit 2562 regentesselaan. 

Reageer