Beantwoord

Aanmaak van een T-Mobile Thuis account

  • 9 juni 2019
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

hallo, allereerst, het spijt me voor mijn slechte slechte nederlands. Ik gebruik vertaler. Ik heb zojuist ingetekend voor T-Mobile Thuis. Ik probeer een account aan te maken via de gebruikersnaam die wordt vermeld in de brief die ik heb ontvangen, maar ik ontvang geen e-mail voor het verkrijgen van een nieuw wachtwoord. Ik kan ook geen e-mail vinden in de spammap. Weet je wat ik zou moeten doen? (Ik belde klantenservice, maar ze zijn vandaag niet bereikbaar), bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Piotr 19 juni 2019, 16:23

Hey @alpyanar, ik hoop dat je inmiddels weer kunt inloggen in je My T-Mobile Thuis! Zo niet, dan help ik je maar al te graag. In dat geval wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hier zo snel mogelijk mee aan de slag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey @alpyanar, ik hoop dat je inmiddels weer kunt inloggen in je My T-Mobile Thuis! Zo niet, dan help ik je maar al te graag. In dat geval wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hier zo snel mogelijk mee aan de slag!
Hello

I called the call center and they corrected my mail address.
Thanks!

aLp.

Reageer