Beantwoord

Al 3,5 maand geen tot zeer slechte wifi en tv

  • 29 December 2020
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

Ik weet ondertussen niet meer hoe ik in godsnaam weg mag bij jullie, 3.5maand met dezelfde problemen, geen diensten (waar ik dus wel voor betaal al die tijd) en ook nog eens een bizar slechte service van jullie. elke keer sta ik weer 30min in de wacht, om vervolgens weer precies hetzelfde te horen te krijgen. elke keer beloven jullie weer iets, wat dan weer 7-10 dagen kan duren, dat wacht ik netjes af, zonder enig resultaat. en zo zijn we al 3.5 maand verder en is mijn geduld echt op. 

ik wil per direct weg bij jullie, kosteloos en een vergoeding vanaf 15 september voor de diensten die ik wel betaald heb en niet gekregen heb. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 January 2021, 13:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @mmeijer88,

Ben geen mod, dus kan je niet direct helpen. Moderators kunnen bij jouw gegevens en dus ook dingen voor je uitzoeken. Als medeklant kan ik dit niet. Zal ze wel wijzen op jouw topic.

Voor het kosteloos opzeggen raad ik je aan om een formele ingebrekestelling te sturen naar het hoofdkantoor van T-Mobile (Waldorpplein te Den Haag). Dit geeft jouw de juridische  tools die je nodig hebt om tot ontbinding over te gaan. Je geeft in zo’n brief een opsomming van feiten, dat je binnen een redelijke termijn een oplossing wil (meestal 2 a 3 weken) en je anders jezelf gerechtigd ziet om kosteloos te ontbinden. Zo’n brief geeft je juridisch gezien mogelijkheden. 

Uiteraard hoop ik dat de moderators je verder kunnen helpen. Zij hebben meer tools om jou te helpen. 

Dankjewel TAVL voor je reactie, ga ik zeker doen, hopen dat het daarmee opgelost wordt! 

Reputatie 7

Hoi @mmeijer88 ,

Dank je wel voor het delen van je ervaring! Ik zie dat er inmiddels behoorlijk wat achter de schermen is gebeurd en het verzoek over de kosteloze opzegging is behandeld. Ik lees dat er vandaag contact met je wordt opgenomen via de telefoon. We houden contact! Heb je in de tussentijd een vraag, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar! 

Vorige week weer gebeld met jullie, verzoek tot kosteloze opzegging was nog steeds in behandeling. Ik zou begin deze week worden teruggebeld. Erg jammer dat dit voor de zoveelste keer, wederom niet wordt nagekomen. Ondertussen ben ik dus al 4 maanden bezig...

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @mmeijer88, er is een hoop gebeurd waarmee jij geen stap verder bent gekomen, mijn oprechte excuses voor hoe het gelopen is!

Gelukkig zie ik dat één van onze collega's op 8 januari wel heeft uitgevoerd wat jij verzocht. Uiteraard enorm spijtig dat we je moeten laten gaan, maar in dit geval denk ik de meest verstandige keuze - bovendien is het je goed recht en respecteren we die beslissing natuurlijk volledig.

Mag ik je verzoeken om de apparatuur aan ons te retourneren, alsjeblieft? Hoe je dit kunt doen, lees je in de e-mail die mijn collega gestuurd heeft. Mocht je het liever in een video terugzien, dan kun je dit topic gebruiken ter info: Hoe stuur ik de apparatuur terug?

Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen. Ik zal ervoor zorgen dat ik zo snel mogelijk reageer!

Reageer