Beantwoord

Al bijna 8 weken geen internet / telefonie

  • 15 January 2019
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

DE KLACHT

Al bijna 8 weken geen WiFi, vast internet en telefoon. Melding gemaakt, monteur na 3 dagen geweest, alles vervangen, geen verbetering. Ticket afgesloten omdat we weer verbinding zouden hebben (onjuist) 3 dagen daarna is de melding doorgezet naar KPN (terwijl de monteur dit al direct had aangeven dat dit noodzakelijk was). Vervolgens blijkt een week later dat de melding helemaal nooit is doorgezet naar KPN. Daarna wordt toegezegd dat KPN iets gaat omzetten waarvan wij bericht ontvangen, dan blijkt dat dit niet is gedaan en dat het weer bij een andere partij (Huawei) is uitgezet. Kortom: geen idee wat er allemaal aan de hand is.

Na het plaatsen van een eerdere klacht op klachten kompas hebben wij contact gekregen met een klachten manager. Maar sinds 4 januari wordt er vanuit T-Mobile niet meer gereageerd op onze vragen en weten wij nog niets. Blijkbaar is het heel normaal bij T-Mobile dat je 2 maanden zonder vast internet en telefonie komt te zitten.

DE OPLOSSING

Per direct een werkende vaste internet verbonden en telefonie.
icon

Beste antwoord door oscarvdp 15 January 2019, 08:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Dit topic mag gesloten worden. gaat verder in het oude topic.