Beantwoord

Antwoord op gegronde klachten internet aansluiting

  • 28 september 2020
  • 30 reacties
  • 835 Bekeken

Er zijn nu al meer dan 6 mnd problemen met internet functie waardoor de camera's geïnstalleerd door AMC Amsterdam om mij door ziekte in het oog te houden en die vallen steeds uit door jullie sukkelige aansluiting. er is al zoveel voor gebeld door ons meer dan 14 u en steeds gereset etc en 3 x monteur gehad en er is door jullie al veel beloofd maar er wordt niks goed geregeld.ik zou vorige week terug gebeld worden om te kijken wat er verder moet gebeuren en voor compensatie maar nee hoor tot nu toe niks noppes nada. Jullie spelen schijnbaar graag met mensen levens. Wij hebben daarom vorige week besloten dat als er maandag 28 september niks horen een kort geding beginnen tegen T-Mobile dit gebeurt in samenwerking met het AMC.

BEDANKT MENSEN. 

GR MARCEL 

icon

Beste antwoord door Jason 28 september 2020, 15:28

Hoi @Biggyboy, sorry dat je zo in de steek bent gelaten de afgelopen tijd. Omdat dit een ernstige situatie betreft, heb ik dit meteen opgepakt en doorgezet naar onze technische dienst. Zo kan er nu wel een oplossing worden gezocht door de netwerkbeheerder.

Ik begrijp uit notities van mijn collega's dat er afgesproken is om Ziggo Sport aan te bieden tot eind december. Ik ga dit meteen in orde maken voor je, je zult de vergoeding voor dit bedrag volgende maand of de maand daarop verrekend zien worden met het maandbedrag. Ziggo Sport is binnen een uur geactiveerd zodat je straks dit zenderpakket straks al kunt bekijken.

Hoe gaat het met jouw gezondheid? Wat heftig dat het AMC je continu in de gaten moet houden met camera's. Ik wil je oprecht oneindig veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode en als er nog iets is wat ik kan doen, laat het me dan alsjeblieft weten.

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Biggyboy, sorry dat je zo in de steek bent gelaten de afgelopen tijd. Omdat dit een ernstige situatie betreft, heb ik dit meteen opgepakt en doorgezet naar onze technische dienst. Zo kan er nu wel een oplossing worden gezocht door de netwerkbeheerder.

Ik begrijp uit notities van mijn collega's dat er afgesproken is om Ziggo Sport aan te bieden tot eind december. Ik ga dit meteen in orde maken voor je, je zult de vergoeding voor dit bedrag volgende maand of de maand daarop verrekend zien worden met het maandbedrag. Ziggo Sport is binnen een uur geactiveerd zodat je straks dit zenderpakket straks al kunt bekijken.

Hoe gaat het met jouw gezondheid? Wat heftig dat het AMC je continu in de gaten moet houden met camera's. Ik wil je oprecht oneindig veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode en als er nog iets is wat ik kan doen, laat het me dan alsjeblieft weten.

Of je het meent of niet er zou iemand mij bellen om de compensatie te bespreken en ik krijg nu een mail binnen waarin staat dat ik ineens ziggo 15 euro exstra moet betalen wat zijn dat voor praktijken. Ik wil antwoorden en duidelijke ik lig gvd niet voor niks met camera bewaking of nemen jullie mijn ziekte beeld over zonder nieren leven. En er is nog steeds niks opgelost qua internet alleen maar  slechter geworden. 

 

Jij hebt trouwens telefonisch gezegt dat jij het niet kan oplossen en daarom iemand daar mij over zou bellen nou lig nog steeds te wachten. 

Reputatie 7
Badge +20

@Biggyboy  

Die €15,- is een standaard mail en hoef je uiteraard niet te betalen. 
Sterkte. Ik zou je graag beter maken, helaas gaat dit boven onze macht. 

Lees @Jason 

Ik begrijp uit notities van mijn collega's dat er afgesproken is om Ziggo Sport aan te bieden tot eind december. Ik ga dit meteen in orde maken voor je, je zult de vergoeding voor dit bedrag volgende maand of de maand daarop verrekend zien worden met het maandbedrag. Ziggo Sport is binnen een uur geactiveerd zodat je straks dit zenderpakket straks al kunt bekijken.

Reputatie 7
Badge +7

Jij hebt trouwens telefonisch gezegt dat jij het niet kan oplossen en daarom iemand daar mij over zou bellen nou lig nog steeds te wachten. 

Ik denk dat er sprake is van miscommunicatie, ik werk voor Webcare en niet voor de Klantenservice. Wij hebben elkaar niet telefonisch gesproken, maar dat maakt in dit geval verder ook niet uit. Het heeft allemaal al lang genoeg geduurd, daarom nogmaals: excuses voor hoe je te woord gestaan bent.

Het bedrag dat jij gemaild krijgt, is het maandbedrag dat Ziggo normaliter kost. Ik heb ervoor gezorgd dat het volledige bedrag tot en met december vergoed wordt. Dat bedraagt in totaal € 41,50. Hier heb ik je zojuist een e-mail over gestuurd met bevestiging.

Het internetprobleem zal door de techneuten onderzocht moeten worden, hier gaan vaak dagen overheen. Ik begrijp 100% dat dit niet zo snel is als gehoopt wordt, maar ik beloof je dat mijn collega's en ik er wel echt alles aan doen om je te helpen. Zodra ik een update heb, zul je die gelijk van me ontvangen.

Wifi ligt er weer uit  het is nu 03.36am mijn zorg pijn team heeft net gebeld omdat ik niet te zien was op camera jongens kom op ben het zat slaap al kut door de pijn en nu nog eens dit wat al maanden duurt wanneer komt er een kpn monteur en wordt dit eens goed geregeld 

Niks topic sluiten eerst oplossen dan pas sluiten laat niet over mij heen lopen door jullie. Ik en mijn medische apparatuur 1)DIALYSE MACHINE 2)APNEU APPERAAT 3)CAMERA'S 4)TABLET-MOBIELE TELEFOON EN SMART TV waar ik mijn communicatie mee doe zoals mails van ziekenhuis.

En 1 en 2 worden door wifi afgelezen en ingesteld op afstand 

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen @Biggyboy,

Goed dat je dit bij ons aankaart, en excuus dat je onnodig 's avonds bent gewekt. Mijn collega's en ik vinden het erg jammer voor je dat je in deze situatie verkeerd, en daarom doen wij onze uiterste best om een oplossing voor je te vinden. 

Wij hebben uitgebreid, in samenwerking met de netwerkbeheerder KPN, jouw bekabelde verbinding geanalyseerd, alleen is de bekabelde verbinding de 7 afgelopen dagen lang constant en stabiel geweest. Weet je zeker dat dit niet enkel een probleem met de Wifi betreft? Zijn er apparaten die je bekabeld hebt aangesloten waar je problemen op ervaart? 

Voor in het specifiek de Wifi hebben wij al veel geprobeerd, en gezien ook de situatie kan ik je het beste een Wifi versterker aanraden. Je hebt deze eerder geretourneerd omdat het zou storen met jouw apparatuur. Had je de Wifi versterker toen dichtbij jouw apparatuur gezet? Wellicht werkt het een stuk beter als de versterker niet direct naast jouw apparatuur staat, maar wel een stuk dichterbij dan het modem zelf zodat jouw apparatuur wel een sterker Wifi signaal ontvangt.

Hopelijk hebben we snel de onderste steen boven!

Wifi  valt constant weg en soms valt tv beeld weg maar door dit zogenaamde oplossen van jullie is hier mijn pijn team en ambulance geweer zaterdag nacht omdat de camera's weer eens niet werkten door jullie WiFi en dan zeg jij het is constant nou dan heel laag waarschijnlijk want kan vaak niet eens de camera's daarna meer conecten met jullie wifi maar wel met mijn telefoon Wi-Fi en dan is er wel perfect beeld maar daarom hebben we nou juist jullie genomen omdat dat een vaste Wi-Fi is nou ja niet dus. En kom nou niet met maar misschien ligt het aan jouw want de monteur van jullie vertelde anders en er zou een monteur komen van kpn nou die is niet geweest dus geen verhaaltjes aub. Oplossingen willen we jullie spelen 1 leven is dat niet genoeg dan. 

 

Dit krijgen wij constant te zien als wij jullie WiFi gebruiken. Foto boven 

 

Dit is het beeld normaal maar gebruik makend van mijn telefoon WiFi en hotspot van telefoon wat normaal via jullie WiFi moet. AMC is niet erg gelukkig met jullie maar daar komen jullie nog wel achter 

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag @Biggyboy,

Bedankt voor de uitgebreide informatie. Excuus als ik niet duidelijk was, maar samen met KPN hebben wij geconcludeerd dat het bekabelde signaal goed en constant werkt. Dit betekent alleen niet dat jouw Wifi goed of constant werkt. De snelheid en stabiliteit van de Wifi is namelijk afhankelijk van jouw omgeving en de instellingen in het modem, en niet van de inkomende bekabelde verbinding (wanneer het inkomende bekabelde signaal goed is). Vandaar dat ik het graag hoor als je internet problemen ervaart die direct bekabeld zijn op ons modem, want dit zou geen probleem moeten vormen.

Gezien de situatie raad ik je net als in mijn vorige bericht aan om alsnog gebruik te maken van een Wifi versterker. Je geeft namelijk aan dat het modem een verdieping lager staat, en voor het meest constante en beste signaal is het uiterst functioneel om een bekabelde Wifi antenne (een modem of Wifi versterker) in dezelfde kamer te hebben staan. Daarentegen gaf je natuurlijk aan dat je storingen ervoer toen je gebruik maakte van de versterker. Vandaar dat ik mij afvroeg, stond deze bijvoorbeeld te dicht bij jouw apparatuur en is er een mogelijkheid om de Wifi versterker iets verder weg te zetten? Ontving de versterker constant signaal? Stond het Wifi signaal op het modem nog aan (dit kan mogelijk storen met het Wifi signaal van de versterker)? Had je de versterker bekabeld met ons modem verbonden?

Daarnaast raad ik je graag aan om het Wifi kanaal van het modem vast te zetten. Momenteel selecteert jouw modem namelijk automatisch het beste kanaal, maar tijdens een automatische kanaalwisseling kan je soms kort het signaal verliezen waardoor jouw apparatuur ook de verbinding verliest. Een uitgebreide handleiding over hoe je dit kan aanpassen vind je terug in het volgende topic: [Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi? Hopelijk weten we snel het probleem volledig op te lossen!

Modem staat in de zelfde kamer als die van de foto waar kan ik de camera beveiliging heb daar komt ook het signaal van buiten binnen en het bekabelde signaal op mijn smart tv is heel erg slecht daar gaat het probleem ook over en dat heeft de monteur ook vastgesteld en die is ook diegene die de WiFi versterker afgeraden en weggehaald heeft omdat deze in dezelfde kamer stond.

Nu op de tv check is het wifi strekte 18Mbps zonder kabel en 31Mbps met kabel. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Biggyboy, dank voor de toelichting! We kijken graag naar een oplossing om er voor te zorgen dat je een stabiel verbinding hebt. Ik heb alles nog eens nagelezen en de situatie voorgelegd aan onze technische dienst. We gaan met de hoogste prioriteit kijken naar wat de beste oplossing is in dit geval. Ik kom er hopelijk later vandaag en uiterlijk morgen bij je op terug!

Ik wacht af tot morgen maar geloof heb ik er niet in

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Biggyboy, we hebben KPN ingeschakeld om naar de binnenkomende verbinding te kijken en je ontvangt binnen 2 werkdagen een bericht om een afspraak hiervoor te maken. In het kader van verwachtingen; het kan zijn dat dit nog niet de volledige oplossing is. Ik begreep uit de aantekeningen van de monteur dat de modem niet rechtstreeks is aangesloten op het aansluitpunt (de ISRA) maar dat hij een keer verlengd wordt in de meterkast. Ik heb zelf het vermoeden dat dit misschien voor wat storing zorgt maar 100% zeker weten doe ik dat niet. We wachten de bevindingen van de KPN monteur af en mocht deze het niet volledig op kunnen lossen dan kijk ik graag naar wat we dan als eventuele vervolgstap nog kunnen doen!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Biggyboy Is het inmiddels gelukt met KPN? Ik hoor het graag! :slight_smile:

 

Dit was jullie belofte een week geleden kpn niks noppes nada cameras zijn 368 keer uitgevallen AMC kan apneu, dialyse en hart apperaten niet constant in de gaten houden of op afstand instellen want die kunnen zij aflezen door dat deze ook aangesloten zijn op het wifi kanaal van jullie ik heb voor s'nachts nu van hun een draagbare hotspot gekregen tot dat het opgelost wordt door jullie maar waarschijnlijk is die kans klein. 

Verder de tv loopt vaker vast maar dat is nog maar een klein probleempje. 

En de vergoeding zal beter moeten worden wat inhoud in overleg met advocaat van AMC willen we en eisen we zelfs de komende 6 maanden internet en ziggo gratis ter compensatie want het is nu al meer dan 6 maanden pure ellende en veel te veel stress omdat ik niet of nauwelijks gecheckt kan worden!!! 

De artsen komen al niet langs wat ze eerst wel deden iedere 2 dagen maar vanwege kut coronavirus kan dat sinds maart ook niet tenzij ik echt op de grond zou liggen. 

Gr marcel elting 

 

PS regel het maar en wel binnen twee dagen zoals beloofd 

 

Tweede dag morgen en er gebeurt weer niks echt goed volhouden zo alles wat jullie nu beloofd hebben of nog beloven helpt ons enorm bedankt om iets serieus te nemen. 

Maar goed dan wordt de betaling stop gezet en vechten we het wel uit voor de rechtbank jullie spelen met iemand zijn leven en nu helemaal in deze corona tijd en dat ik niet zomaar in het AMC opgenomen kan worden. Alles ligt ook al bij de telegraaf en haarlems dagblad want die volgen mij zo wie zo vanwege de nier ziekte maar ja jullie zijn of voelen jullie goden die over iemands leven kunnen bepalen door niet de service te leveren die jullie moeten leveren alleen maar geld vangen dat wel.

 

Gr marcel elting 

?????????????????????????? 

Reputatie 7
Badge +20

?????????????????????????? 

De moderators helpen je zo snel als mogelijk is. Ze doen hun best.
Groetjes 

Bla bla bla en ik heb nog nooit iemand gehad behalve jij die mij discrimineert op mijn ziekte beeld. Fijn om te weten dat jullie zo laag geschoold zijn en allemaal zich kunnen verbergen achter een schuil naampje maar geeft niet ik heb mijn eigen topic op internet over jullie dus jouw geschreven woorden komen goed van pas kijken hoeveel mensen hier antwoord op geven.

Maakt mijn zaak alleen maar sterker. 

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag @Biggyboy, handig dat je aan ons doorgeeft dat je nog niks van KPN hebt gehoord. Excuus, ik weet niet waar dit exact misgaat, en aangezien de desbetreffende afdeling van KPN in het weekend niet bereikbaar is, kan ik je hier ook geen uitgebreide informatie over geven. Ik wil hier graag zo snel mogelijk op terugkomen, want het is gewoon uitermate belangrijk dat jij een constante verbinding hebt, en vandaar dat wij je maandag als de afdeling weer bereikbaar is van een update voorzien.

Daarnaast zie ik dat je nog steeds het modem automatisch een Wifi kanaal voor de 2.4 Ghz frequentie van de Wifi laat selecteren. Zoals ik al eerder aangaf kan deze wisseling mogelijk signaalverlies veroorzaken, en daarom raad ik je graag aan om onze handleiding te volgen om het Wifi kanaal optimaal vast te zetten: [Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi? Hopelijk is het hiermee opgelost!

We houden voor je in de gaten, en we doen er alles aan om de oorzaak snel te pakken te krijgen!

Edit: @CrisTien staat altijd klaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik betreur het als je dit anders opvat dan de beste bedoelingen die zij altijd heeft, maar ik wil je wel graag vragen om respectvol richting haar te blijven.

Reageer