Beantwoord

DSL verbinding

  • 8 February 2019
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Nog steeds geen internet, tv en telefoon in Zoetermeer. Problemen bij KPN waren toch opgelost. Wat kan ik nog doen. Modem al gereset en stekker tijdje uitgetrokken.
icon

Beste antwoord door RuudSch 8 February 2019, 19:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi Ruud, ik heb meteen met je meegekeken en zo te zien heb je nu weer verbinding, klopt dat? Ik zie in ieder geval een signaal binnen komen nu. Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten en excuses voor het ongemak! Groet, Brian
Bedankt Brian voor je bericht. Ik was even niet thuis. Alles gecheckt, maar ik heb helaas nog steeds geen internet, tv en telefoon.
Tv doet het nu weer wel maar daarnet ook even niet. Plotseling beeld. Internet doet (nog) niets. Lampjes power, wan branden constand. Knipperend internet en lan4, WiFi geen lampje
18:00uur nu ligt werkelijk alles eruit. Geen TV, internet en telefoon. Sinds gisteren 7/2 storing. Wachttijd klantenservice 30 minuten?!!! Gaarne spoedige oplossing.
De systemen werken gelukkig weer, na resetten, spanning eraf en fabr instelling modem. Dus bedankt voor de aandacht grt RuudSch/Zoetermeer

Reageer