Beantwoord

Geen internet bij installatie, meer dan 2 weken wachten op monteur

  • 31 August 2020
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb dit weekend geprobeerd de (Zyxel) modem aan te sluiten in mijn nieuwe appartement. Het KPN-kastje met het snoertje dat ik in de DSL-poort moest stoppen zat er al.

Ik had eerder bericht gekregen dat de aansluitdatum 22 augustus zou zijn. Nu branden de wifi-lampjes wel groen, maar het wereldbol-lampje brandt überhaupt niet. Ik heb contact gehad met jullie klantenservice, die zei dat er een monteur langs moest komen omdat blijkbaar ‘de lijn geen connectie maakt met het modem’. De eerstvolgende mogelijkheid dat er een Guidion-monteur langs zou kunnen komen is echter pas 16 september - 2,5 week later. Dat betekent dat ik 2,5 week zonder internet zit. Ik vind dit een absurd lange wachttijd en kan ook - zeker nu ik thuis moet werken - niet zo lang zonder internet. Is dit de normale gang van zaken? Is er iets wat ik kan doen om het proces te versnellen?

Groet,

Marije

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 August 2020, 11:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marijesluiskes 

Als ik het goed begrijp gebruik je niet het meegeleverde DSL kabeltje, wil je eens proberen om het meegeleverde kabeltje te gebruiken? En ja kan beide poorten van het KPN kastje proberen.

Is dit voor de rest het enige aansluitpunt in je appartement?

Hallo @Waqqas ,

Heel erg bedankt! De andere poort en de andere kabel gebruiken loste het probleem op. 

Reputatie 7
Badge +15

@marijesluiskes 

Nu hoef je in ieder geval niet meer te wachten tot 16 september op de monteur 😉

Reageer