Beantwoord

Geen internet verbinding na openstaande factuur

  • 28 December 2020
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, ik had een openstaande factuur en het internet was geblokkeerd.  Nu heb ik alles betaald maar heb ik nog steeds geen internet, wat moet ik nu doen?

 

icon

Beste antwoord door Sander 30 December 2020, 12:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Zuper Misschien even àlles opnieuw opstarten? 
Lees Hier  meer informatie Heb je betaald met iDeal kan het alsnog wel even duren voor dat je weer internet hebt. 

Groetjes 

Hallo @Zuper Misschien even àlles opnieuw opstarten? 
Lees Hier  meer informatie Heb je betaald met iDeal kan het alsnog wel even duren voor dat je weer internet hebt. 

Groetjes 

Ik heb de betaling handmatig gedaan, na 4 dagen nog steeds geen internet.  De modem is gereset en losgekoppeld van het lichtnet en elektriciteit.  Geen internet na opnieuw opstarten.  Weet u nog steeds niet wat u nu moet doen?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Zuper  Heb je Hier gelezen  Controleer de status van je betaling altijd in My T-Mobile Thuis. Staat daar al dat alles betaald is? 
 

Zou je deze stappen willen volgen: stappenplan geen internet. In de meeste gevallen ben je daarmee snel weer online! Als alle betalingen ook binnen zijn.

 

Heb je morgen nog steeds geen internet kunnen de moderators je hopelijk verder helpen. 

Groetjes

Reputatie 7

Hi @Zuper

 

Ik zie dat je gisteren hebt gebeld en dat mijn collega het uitgelegd heeft wat er aan de hand is. Mocht je nog vragen hebben, we staan voor je klaar! 

Reageer