Geen internetverbinding na 4 dagen

  • 22 May 2020
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 19 mei zou de monteur van guidon komen om onze modem aan te sluiten deze monteur is toen uitgevallen en er is een nieuwe afspraak gemaakt voor 20 mei in de ochtend. Ook deze monteur is uitgevallen en toen is er een afspraak gemaakt voor later in de middag. Tot nu toe heb ik begrip voor de situatie. Echter het is nu 22 mei en wij hebben nog steeds geen verbinding! De monteur verteld dat het inderdaad voor kan komen bij 1 op de 8 huizen waar hij komt dat het signaal er niet direct is maar dat deze met een grote kans binnen 3 uur er zou zijn….niet dus. Diezelfde dag gebeld met ee klantenservice en daar word verteld dat ze niets voor ons kunnen doen en moeten afwachten tot backoffice open gaat??? al met al 4 dagen nadat ons abonnement in is gegaan nog steeds geen internet helemaal verontrustend om dit probleem heel vaak na te lezen op verschillende fora op internet. T mobile wanneer lossen jullie dit probleem op?? 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @b_abiye 

Gaat het om glasvezel?

Het kan voorkomen dat de verbinding in de wijkcentrale nog niet gereed is en dat KPN moet worden aangestuurd om het in orde te maken, daar is T-mobile helaas ook afhankelijk van.

dat is inderdaad verteld door de monteur maar het kan niet zo zijn dat mijn contract op 18 mei ingaat en ik op 22 mei nog niet van internet kan genieten @TMobile afhankelijk is van KPN als klant heb ik daar geen boodschap aan als men dit eerder had vermeld had ik mijn internetverbinding niet opgezegd dit word nergens verteld pas na installatie achterkomen is vreemd? Ik betaal toch ook voor deze dagen?

Reputatie 7
Badge +15

Als het goed is betaald je pas als je Internet hebt en mocht het wat langer duren dan kan een Moderator je eventueel een alternatief aanbieden voor deze periode.

Ten eerste, je betaald niet voor de dagen dat je nog geen verbinding hebt, jenkunt het vergoed krijgen.

Dan de aansluiting, heb je ODF, maw, kon je tot 1gb snelheid kiezen of WBA, tot 100 Mb snelheid op de lijn.

Bij WBA is T-Mobile geheel afhankelijk van KPN, maar dan moet men wel een ticket maken en doorzetten zodat KPN dit ook weet en aan de slag gaat, dit duurt dan hooguit 2 dagen, nu misschien iets langer.

ODF, dan heeft T-Mobile zijn eigen verbinding in de POP staan, dan hoop ik maar dat er nog een plekje vrij is, komt voor dat alles vol.zit en er een uitbreiding moet plaatsvinden of wachten op een opzegging, hoe lang dit duurt, kan lang duren, alleen inprikken in een vrij plekje ook hooguit een paar dagen.

Als men nu de verkeerde heeft aangesloten, dus iemands anders glaskabeltje word het zoeken, kan ook wel even aanlopen voordat die fout hersteld is.

Reageer