Beantwoord

Glasvezel Caiway DSL KPN netwerk

  • 10 April 2019
  • 6 reacties
  • 834 Bekeken

hallo ik woon in berghem op de maar daar licht glasvezel van caiway en ik ben klant van t-mobilethuis heb ik en ik gebruik de lijn van kpn maar nu heb ik gehoord dat KPN de koperelijn weg doet kan ik hoe zit het Dan met mij als klant van jullie en kom ik dan op het glasvezel via jullie
icon

Beste antwoord door Brian 11 April 2019, 13:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi @ramonvanmaren39, ik geef je graag meer informatie! Begrijp ik het goed dat je klant bij ons bent met DSL en het glasvezel netwerk in jouw omgeving aangeboden wordt door Caiway? Dat KPN van zijn DSL netwerk af wil is mij niet bekend, hoe kom je aan deze informatie? 🙂 Als het zo zou zijn dan zou ik mij zeker geen zorgen maken, zolang er geen alternatief is kan je nog gewoon gebruik blijven maken van DSL. Ik kan natuurlijk niet voor KPN spreken maar áls ze van het DSL netwerk af zouden willen dan komt daar echt wel een alternatief voor in de plaats anders verdienen ze namelijk niks meer 😉
oke bedankt voor d e informatie
Reputatie 7
Graag gedaan hoor 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Het klopt inderdaad dat waar KPN in de toekomst weer glasvezel aan legt men het oude koperdraad uitschakelt m.a.w. waar glasvezel ligt kan men dan alleen van glasvezel gebruik maken.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-zet-koperdraad-uit-en-glasvezel-aan/

Zie bovenstaande link
Reputatie 7
Badge +1
Ga er maar gerust vanuit dat het oude koperdraad wat er nu nog ligt binnen nu en hooguit een jaar of 5 geheel is vervangen door glasvezel, ik ben zelf absoluut geen fan van KPN maar moet bekennen dat ze nu eindelijk na heel lange tijd het "licht" hebben gezien, misschien dankzij de nieuwe "baas"

Het oude koperdraad is nou eenmaal niet meer geschikt voor de steeds hogere eisen die aan het internet worden gesteld denk maar aan 8k tv over 10 jaar 😁 maar ook streamen we steeds meer enz.
Reputatie 7
Badge +4
binnen nu en 5 jaar is wel heel optimistisch.
denk niet dat ze daar genoeg mensen voor hebben.

Reageer