Beantwoord

glasvezel internet 850mb upload 100mb upload bekabeld

  • 18 September 2019
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Er is laatst een storing monteur geweest omdat onze internet 850mb download bevat en maar 100mb upload, de monteur heeft dit zelf getest en heeft ook een paar dingen gewijzigd. Maar dit verslechterde het alleen dus heeft die alles terug gewijzigd en vertelde hij me dat het aan de wijkcentrale ligt. Ik zou hierover een mail krijgen maar die heb ik nog niet ontvangen.
icon

Beste antwoord door Brian 26 September 2019, 10:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hey @Gurlerkaratas, goed dat je aan de bel trekt! Ik heb het zojuist voor je nagekeken en zo te zien is er inderdaad een monteur bij jou langs geweest. De monteur heeft dit doorgestuurd naar de technische dienst zodat het door hen onderzocht kon worden. Ze hebben er uiteindelijk voor gekozen om een poort move te regelen. Dit is gebeurd en ze willen nu graag weer een monteur naar je toesturen om het verder na te kijken en op te lossen. Ik zie dat de monteursafdeling jou een aantal keer heeft geprobeerd te bellen, maar dit is jammer genoeg niet gelukt. Geen zorgen! Je kunt ook gemakkelijk zelf een afspraak met hen inplannen via het nummer 088 2000 151. Er komt dan zo snel mogelijk een monteur bij jou langs!
Alles werkt nu Prima dus de monteur hoeft niet meer te komen 🙂
Reputatie 7
Hi @Gurlerkaratas, goed om te horen dat de poortmove effect heeft gehad! Helemaal goed, ik heb de opdracht voor onze monteur bij deze geannuleerd 🙂

Reageer