Beantwoord

Glasvezel T-Mobile Thuis Storing in Almere

  • 7 May 2020
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Sinds gisteren om 10:20 geen verbinding meer met internet.

Modem, Router kabels noem maar op langer dan 30 sec losgetrokken en opnieuw geprobeerd echter wilt de connectie niet tot stand komen.

Dit is echt dramatisch aangezien we thuiswerken met zijn alle.

Kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk oplossen?

Ergens gelezen dat er een stroomstoring was in Almere en dat "enige” klanten problemen zullen ervaren. Alleen apparatuur moest nog vervangen worden. Gemeld 08:45.

Die melding is 30 minuten geleden weer verwijderd van jullie community. Why?

Jullie moeten echt beter communiceren mbt storingen zodat we weten waar we aan toe zijn!

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 May 2020, 11:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dennisdelver 

Dit staat er in het storingstopic.

Almere

Een aantal klanten in omgeving Almere kan problemen met het gebruik van de diensten ervaren. Oorzaak is een stroomstoring die ook de wijkcentrale heeft geraakt. De stroomstoring zelf is inmiddels maar de apparatuur is nog niet hersteld. We werken hard aan herstel van onze apparatuur op locatie.

Helpt het om de mediaconverter een aantal minuten stroomloos te laten?

 

De media converter heb ik meerdere keren 10 minuten stroomloos gelaten.

Denk je dat het hiermee te maken kan hebben?

Een aantal klanten in omgeving Almere kan problemen met het gebruik van de diensten ervaren. Oorzaak is een stroomstoring die ook de wijkcentrale heeft geraakt. De stroomstoring zelf is inmiddels maar de apparatuur is nog niet hersteld. We werken hard aan herstel van onze apparatuur op locatie.

Reputatie 7
Badge +15

Er bestaat wel een kans dat je in die groep klanten zit die nog problemen ervaren.