Beantwoord

haperend geluid/beeld en internetverbinding

  • 24 april 2018
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Ik heb last van een haperende verbinding, met name na 17.30 uur is er geen radio of TV ontvangst meer mogelijk. Is reeds gemeld met Ticket#2018032311020368 maar wat ze toen hebben gedaan, is helaas niet DE oplossing geweest 😞
icon

Beste antwoord door Brian 29 april 2018, 10:35

Hi TjipJel, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb meteen je binnenkomende verbinding gecontroleerd en deze ziet er gelukkig goed uit! Wat gebeurt er exact met je TV ontvangst na 17:30 uur? Krijg je dan een foutmelding te zien, blijft het beeld hangen of deze blokkerig? Zou je op het moment dat dit gebeurt eens een speedtest uit willen voeren van je bekabelde verbinding en mij hierbij het tijdstip waarop het voorkwam door willen geven? Met deze informatie kunnen wij dan achterhalen wat er gebeurt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi TjipJel, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb meteen je binnenkomende verbinding gecontroleerd en deze ziet er gelukkig goed uit! Wat gebeurt er exact met je TV ontvangst na 17:30 uur? Krijg je dan een foutmelding te zien, blijft het beeld hangen of deze blokkerig? Zou je op het moment dat dit gebeurt eens een speedtest uit willen voeren van je bekabelde verbinding en mij hierbij het tijdstip waarop het voorkwam door willen geven? Met deze informatie kunnen wij dan achterhalen wat er gebeurt!

Reageer