Beantwoord

Ik wil een nieuw modem vanwege slechte WIFI

  • 25 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Ik ben nu al mijn hele leven klant bij T-mobile voor mijn mobiele telefoon.
Nooit problemen.
Echter sinds ik vorig jaar bij T-mobile thuis zit ervaren wij problemen met de WIFI.

Na vele telefoontjes waarna ik elke keer de stekker eruit moet trekken. Ben ik het eigenlijk wel zat. Als we ergens anders naar toe moeten gaan werken op onze thuiswerk dag omdat het internet zo slecht is lijkt mij niet de bedoeling.

Op mijn vraag of ik een nieuwere modem met 5ghz kan krijgen ipv die vreselijke Draytech krijg ik geen antwoord en krijg ik te horen dat het voor nu is op gelost. Ik geef dan aan dat ik geen antwoord krijg en geen zin heb om elke keer de stekker eruit moet trekken want dit lijkt mij geen oplossing.Echter moet ik het eerst maar even testen…. Ik krijg hier het idee door niet gehoord te worden en het probleem bij mij neergelegd wordt. Dat klopt want het probleem is ook bij mij in de woning.

Moet ik dan echt opzeggen en overstappen om wel weer fatsoenlijk van mijn wifi gebruik te kunnen maken.

icon

Beste antwoord door Sander 8 november 2019, 13:18

Hi @frankie1202,

 

Ik zie dat je gelijktijdig met dit topic ook hebt gebeld en dat we direct een monteur hebben aangestuurd. Deze is inmiddels langsgeweest en heeft een Accesspoint geplaatst om de Wifi te optimaliseren.Dat lijkt mij goed nieuws, maar ik hoor graag van jou of de verbinding ook daadwerkelijk verbeterd is. 

 

Houd je ons op de hoogte? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi @frankie1202,

 

Ik zie dat je gelijktijdig met dit topic ook hebt gebeld en dat we direct een monteur hebben aangestuurd. Deze is inmiddels langsgeweest en heeft een Accesspoint geplaatst om de Wifi te optimaliseren.Dat lijkt mij goed nieuws, maar ik hoor graag van jou of de verbinding ook daadwerkelijk verbeterd is. 

 

Houd je ons op de hoogte? 

Reageer