Beantwoord

Inloggen T-mobile lukt niet

  • 18 september 2020
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Wij hebben (na problemen vorige aanvraag) een nieuwe id gekregen en een nieuwe T-Mobile Thuis e-mail adres kim.co...@t-mobilethuis.nl 

Echter hoe kan ik daarmee inloggen? Dus hoe kom ik op T-Mobile thuis? Dit lees ik:

We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig.

 

Echter er komt géén e-mail met link.

Gr. R. Fabe

icon

Beste antwoord door Fabe61 19 september 2020, 12:35

Beste, het is gelukt (maar niet met mijn @t-mobilethuis) mail adres, die mis ik ook niet dus ik vind het voor nu goed zo… Ik denk dat het probleem is dat Tmobile na annulering vorige aanvraag zelf voor mij een nieuwe account heeft aangemaakt, maar het normale (mijn eigen) mailadres niet juist gekoppeld is aan het (nieuw) t-mobile adres. Maar goed met mijn eigen mail adres en ww kom ik er nu dus in.

Bedankt

Gr R Fabe

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Fabe61 

Heb je een nieuwe aanvraag gedaan?

De mail gaat ook naar het privé email adres wat je hebt opgegeven, kijk ook in de ongewenste map.

Er zit vaak wat vertraging in en de mail komt mogelijk later binnen.

Beste, het is gelukt (maar niet met mijn @t-mobilethuis) mail adres, die mis ik ook niet dus ik vind het voor nu goed zo… Ik denk dat het probleem is dat Tmobile na annulering vorige aanvraag zelf voor mij een nieuwe account heeft aangemaakt, maar het normale (mijn eigen) mailadres niet juist gekoppeld is aan het (nieuw) t-mobile adres. Maar goed met mijn eigen mail adres en ww kom ik er nu dus in.

Bedankt

Gr R Fabe

Reageer