Beantwoord

installatie Internet (hulp)

  • 13 June 2018
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Goedenavond,

gisterenavond heb ik contact gehad (via de telefoon) met T-Mobile, dit omdat ik het niet voor mekaar kreeg mijn internet werkend te krijgen.

Helaas lukte het degene die me via de telefoon te woord stond ook niet, en gingen ze het dus door koppelen naar de technische dienst.
Vandaag heb ik een email gehad waarin stond dat het naar een externe partij toe werd gestuurd omdat ze er niet uit kwamen.

Ik wil u via deze weg vermelden dat dit niet meer nodig is, omdat het internet het ineens is gaan doen.

kunnen jullie hiervan melding maken bij die externe partij dat dit niet meer nodig is?

MVG

R Kant (ps de service is top)
icon

Beste antwoord door Sterre 14 June 2018, 16:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Goed om te horen! Had je toevallig het installatiepakket net ervoor pas gekregen?

Vaak krijg je die iets eerder dan dat je abonnement wordt geactiveerd, als het gaat om een pakket via koper (dus via de telefoonlijn), dan moet ik er in de wijkcentrale op straatkast een verbinding gemaakt worden naar je huisadres. Dit wordt daadwerkelijk door iemand gedaan, dus waarschijnlijk gebeurd nu.
Reputatie 7
Badge +4
Goed om te lezen dat e.e.a nu toch naar behoren werkt.
@HugoB heeft eigenlijk uw vraag al beantwoord.
Welkom bij T-Mobile en veel plezier met uw aansluiting! 👌🏼
Reputatie 7
Hoi Ruudkant,

Een onwijs warm welkom bij T-Mobile Thuis! Bedankt voor je melding, dat waardeer ik heel erg. Ik heb aan de externe partij jouw melding doorgegeven. Fijn om te lezen dat jouw internet het nu goed doet. Ik lees inderdaad dat onze technische dienst ook concludeert dat alles nu in orde is. Veel plezier met jouw internet! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik help je graag verder.

Groetjes,

Sterre

PS Aah, maar jij bent ook top!

Reageer