Beantwoord

Installatie Zyxel

  • 17 June 2019
  • 1 reactie
  • 521 Bekeken

Hi,

Ik zit vol met frustratie door middel van dit probleem. Ik heb mijn installatiepakket gekregen, de Zyxel modum dus. Ik heb m zelf geïnstalleerd volgens de handleidingen van T-Mobile. Maar mijn internet doet het nog steeds niet, de wereldbol lichtje brandt niet, maar de rest wel. Maar maakt toch niks uit want het werkt helemaal niet, er is geen internet. Ik kan mijn telefoon met de wifi verbinden maar het doet het niet. Ik heb duizenden keren gebeld hierover en ik kreeg te horen dat ze via de telefoon niks kunnen doen. Dus ik moet nu een afspraak met een monteur maken. Guess what? Nadat ik een half uur zat te wachten om een afspraak te kunnen plannen krijg ik te horen dat de monteur pas 25 juni langs kan komen. Moet ik nou deze maand echt gaan betalen? Ik heb GEEN internet gebruikt want het werkt niet! Ik zit vol met deadlines die ik in moet leveren maar het is niet eens mogelijk! Ik kan jullie ook niet mailen hierover, zeer onvriendelijk vind ik! Maar ja, krijg ik nou hier wel een antwoord? Ik hoop t!
icon

Beste antwoord door Pieter_B 17 June 2019, 22:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo @Destiny Arends ,

Welkom op het forum voor en door klanten.

Vervelend dat het nog niet werkt, maar heb je DSL of glasvezel?
Op dit moment is het erg druk, omdat er veel klanten overgestapt zijn door de verhogingen die KPN heeft doorgevoerd.
Dat betalen zijn ze meestel erg soepel in, je betaald pas als je ook echt gebruik kan maken van de verbinding bij TMT. Veelal krijg je een vergoeding voor de gemiste dagen.

Hopelijk kan een moderator van TMT hier iets meer op aanvullen.

Reageer