Beantwoord

Internet 750 vs internet premium

  • 22 April 2020
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb de T-Mobile Thuis Internet 750 internet abonnement. Nu is mij opgevallen dat het internet premium abonnement 5 euro goedkoper is en ook nog eens een hogere snelheid heeft.

Wat is het voordeel van het 750 abonnement t.o.v. het premium abonnement? Kan ik beter overstappen naar premium?

 

Groetjes,

 

Jane

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 April 2020, 12:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jane_ 

Als je over kan stappen naar internet Premium dan is dat zeker een betere optie!

Hou je vast aan 750 Mbit dan kan je helaas niet van extra klantvoordeel korting genieten, wel is het zo dat als je internet Premium hebt dan kan je alleen nog maar terug naar 100 Mbit. Wel is het zo dat je €5 korting krijgt op internet met klantvoordeel als je een niet onbeperkt mobiel abonnement hebt en je betaald 25 euro voor internet als je ook unlimited 4G hebt.

Na het wijzigen van je internetsnelheid haal de mediaconverter even van het stroom. Als je vervolgens met een laptop direct bedraad op de modem zit met een CAT6 kabel en dan een speedtest uitvoert via de Ookla speedtest app, dan zal je zien dat je snelheid flink is toegenomen.

Bedankt voor je antwoord, ik heb een aanvullende vraag. Mijn huisgenoot en ik krijgen ieder 2,50 euro korting op onze mobiele abonnement, blijven we deze behouden nadat we overstappen naar Premium? 

Reputatie 7
Badge +15

@Jane_

Jazeker!

Zolang alle abonnementen in klantvoordeel staan krijgen jullie beide €2,50 korting en 2GB, internet Premium voor 35 euro ipv 40 euro.

Reageer