Beantwoord

Internet online sinds 27-06-2018 en nog geen rekening ontvangen

  • 13 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 356 Bekeken

Ik heb de volgende topic gepost 12 dagen geleden.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/internet-online-sinds-27-06-2018-en-nog-geen-rekening-305131

Na 2 dagen, kreeg ik een antwoord van Brian:

Hi dluf, ik neem het even over van Jaimy omdat het in dit geval om een rekening van T-Mobile Thuis gaat 🙂 Ik heb het meteen voor je uitgezocht en je ontvangt begin volgende week je eerste factuur! Dit is dan voor juli én augustus. Je factuur daarna is dan voor september en zo gaat het dan verder. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

De einde van de volgende week is over en ik heb nog geen rekening gekregen.
Ik open die nieuw topic als het leekt dat vorige topic is gesloten.

T-Mobile mag nog een antwoord geven maar ik zou graag actie zien als het kan.
icon

Beste antwoord door Sterre 13 augustus 2018, 13:46

Hi dluf,

Ik begrijp dat je graag een antwoord wilt en daar voorzie ik je ook graag van. Dubbele topics openen is echter niet toegestaan volgens de huisregels. Ik beantwoord jouw vraag met liefde in jouw al bestaande topic!

Dit topic gaat op slot omdat ik je verder help in jouw andere topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi dluf,

Ik begrijp dat je graag een antwoord wilt en daar voorzie ik je ook graag van. Dubbele topics openen is echter niet toegestaan volgens de huisregels. Ik beantwoord jouw vraag met liefde in jouw al bestaande topic!

Dit topic gaat op slot omdat ik je verder help in jouw andere topic.