Beantwoord

Internet Thuis.

  • 15 september 2017
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Reputatie 2
Hallo ik heb interesse in Internet van T-Mobile Thuis.
Nu heb ik geprobeerd om telefonisch contact te krijgen, omdat ik een paar vragen heb, die ik niet op de site kan vinden.
Maar ik krijg alleen maar te horen, dat ik nu doorverbonden wordt. paar seconde later weer de zelfde melding!
Na 20 minuten nog steeds wachten geen info gehad.

Slechte service.
En dat voor een klant die al 12jaar bij T-Mobile klant is!!
icon

Beste antwoord door Brian 20 september 2017, 16:45

Hi Worky oei en dan duurt het hier ook nog eens drie dagen voor je een reactie ontvangt. Het is de afgelopen tijd erg druk, mijn excuses daarvoor. Maar wees gerust, je hebt nu iemand te pakken! 😉 Stel gerust al je vragen dan beantwoord ik ze graag voor je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi Worky oei en dan duurt het hier ook nog eens drie dagen voor je een reactie ontvangt. Het is de afgelopen tijd erg druk, mijn excuses daarvoor. Maar wees gerust, je hebt nu iemand te pakken! 😉 Stel gerust al je vragen dan beantwoord ik ze graag voor je!

Reageer