Beantwoord

Internet valt uit. Bedraad/wifi

  • 20 January 2019
  • 30 reacties
  • 1068 Bekeken

Reputatie 2
Hallo.

2 dagen terug was mijn internet uitgevallen op de pc. En vandaag weer.
Net was er ook een fout met de DNS.

Na een restart van de modem doet alles het weer voor 2 dagen
Wat kan het zijn?

Gevonden probleem: ethernet heeft geen geldige ip-conf....

Gr maik
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 20 January 2019, 21:53

Bekijk origineel

30 reacties

Hey guys,

vandaag monteur geweest. Alles deed het.... 20 minuten nadat hij weg is brandt het "internet" lampje op het modem niet meer en krijg het niet meer aan. Aan/uit, reset, stekker uit het stopcontact van het modem en de converter... niks helpt. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden voor T-Mobile thuis dus dan maar even op deze manier. Wifi lampje brandt wel en kan ook via mijn computer verbinding maken met het modem maar ook daar geeft het aan dat het internet niet actief is. Hoop op een spoedig antwoord.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Bryan
Reputatie 7
Hoi @BryBry,

Ik lees dat er al contact is geweest en er een monteursafspraak gemaakt kan worden of dat deze al gemaakt is. Dat is goed nieuws. Ik hoop dat het na dit bezoek allemaal goed werkt en blíjft werken!
Daar ben ik blij mee @assouw. Als het niet teveel moeite is, mag je mij hier op de hoogte houden. Succes morgen! 🍀


Even een update.

Inmiddels heb ik de Huawei modem al weer 3 weken draaien.
Tot nu toe zonder enige storing.
Reputatie 7
@assouw Bedankt voor de update en goed om te horen dat je inmiddels helemaal storingsvrij bent! 🙂
Graag gedaan.
Internet werkt goed.

Alleen jammer dat ze vorige week mijn amino kastje hebben omgeruild voor de entone kastjes. Wat is dat een verarming. het duurt bijna 1 minuut voordat het is opgestart, van zender veranderden duurt bijna 5 seconden.

Reageer