Beantwoord

internetsignaal brand rood

  • 1 november 2019
  • 2 reacties
  • 362 Bekeken

Hallo,

vandaag ging ons nieuwe abonnement in bij T-mobile. We hebben het modem omgewisseld voor de nieuwe maar het lampje van internet blijft rood branden.

Opnieuw aan-uit, draad verwisseld maar dat helpt niet.

hebben jullie enig idee?

 

icon

Beste antwoord door Glassertje 1 november 2019, 09:44

@mcwekken1972Welkom,

 

Dit is een klant helpt klant forum. Een reactie van webcare kan enkele dagen duren. Dit gaat op volgorde.

 

Gezien dat je zo spoedig mogelijk een reactie wilt met wat er aan de hand is, adviseer ik je om de klantenservice te bellen. De wachttijd kan even duren, maar is nog altijd sneller dan hier wachten.  Maar de keuze is aan jou uiteraard.

 

Telefoonnummer is: 0800-0092

 

Edit: Je weet zeker dat je de DSL kabeltje in de juiste poort gestopt hebt? Mij is het namelijk eens overkomen dat ik ‘m in de verkeerde poort gestopt heb. Was niet zo handig van me.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@mcwekken1972Welkom,

 

Dit is een klant helpt klant forum. Een reactie van webcare kan enkele dagen duren. Dit gaat op volgorde.

 

Gezien dat je zo spoedig mogelijk een reactie wilt met wat er aan de hand is, adviseer ik je om de klantenservice te bellen. De wachttijd kan even duren, maar is nog altijd sneller dan hier wachten.  Maar de keuze is aan jou uiteraard.

 

Telefoonnummer is: 0800-0092

 

Edit: Je weet zeker dat je de DSL kabeltje in de juiste poort gestopt hebt? Mij is het namelijk eens overkomen dat ik ‘m in de verkeerde poort gestopt heb. Was niet zo handig van me.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @mcwekken1972,

 

Allereerst sorry voor de verlate reactie. Ik zie dat je hebt gebeld en Guidion overmorgen bij je langskomt om je te helpen. Hopelijk komt alles goed en ben je snel aan het genieten van je abonnement! Laat je even weten of alles goed is gekomen óf als we bij iets anders kunnen helpen? 

Reageer