Beantwoord

Internetverbinding niet actief

  • 24 februari 2019
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Ik heb vanmiddag mijn modem aangesloten maar krijg geen internetverbinding. Aansluitdatum was 19-02-2019
icon

Beste antwoord door Piotr 27 februari 2019, 15:20

Hey @Stippie75,

Welkom bij T-Mobile Thuis en de Community! Ik zie dat je verbinding inderdaad 19 februari actief zou moeten zijn. Weet je zeker dat je alles op de juiste wijze hebt geïnstalleerd? En welke lampjes branden er op je modem? Misschien moeten we een monteur of de netwerkbeheerder aansturen, Ik hoor het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hey @Stippie75,

Welkom bij T-Mobile Thuis en de Community! Ik zie dat je verbinding inderdaad 19 februari actief zou moeten zijn. Weet je zeker dat je alles op de juiste wijze hebt geïnstalleerd? En welke lampjes branden er op je modem? Misschien moeten we een monteur of de netwerkbeheerder aansturen, Ik hoor het graag!

Reageer