Beantwoord

Lan Huawei maar 100 Mbps ipv 1 Gb

• 26 juni 2019
  • 34 reacties
  • 777 Bekeken

Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey @Doornekamp33,

Hmm jammer dat het nieuwe modem dit euvel niet heeft weten te verhelpen. Het lijkt dan toch een software issue te zijn. Nu zie ik dat je momenteel een snelheidspakket hebt van 100Mbps, dus die snelheid ga je zonder problemen halen. Je kunt je nieuwe modem in ieder geval kosteloos naar ons retourneren. Wil je in de toekomst je snelheid verhogen? En blijf je dan ook op een snelheid van 100Mbps steken? Trek dan even aan de bel!
Reputatie 5
Als het goed is is het modem al terug, heb hem gelijk bij de post afgegeven.
Ik ga in ieder geval niet verhogen in ieder geval, komt dan toch niet door.
Zit hem volgens mij in de SW van de Huawei.
Reputatie 5
Badge +3
@Doornekamp33 Ik zit zo eens te denken. Je hebt toch je Telfort mediaconverter aangesloten zitten? Dacht het ooit eens gelezen te hebben. Kan het niet zijn dat die bv geen Gbit link heeft maar een 100Mbit link en dat het modem dit overneemt? Ik heb werkelijk geen flauw idee of dat ΓΌberhaupt mogelijk is, maar zat het zo te bedenken.
Reputatie 6
Badge +11
@Doornekamp33 Ik zit zo eens te denken. Je hebt toch je Telfort mediaconverter aangesloten zitten? Dacht het ooit eens gelezen te hebben. Kan het niet zijn dat die bv geen Gbit link heeft maar een 100Mbit link en dat het modem dit overneemt? Ik heb werkelijk geen flauw idee of dat ΓΌberhaupt mogelijk is, maar zat het zo te bedenken.
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/lan-huawei-maar-100-mbps-ipv-1-gb-312981?postid=1504137
Reputatie 5
Dat klopt, en is ook al ter sprake gekomen, de Huawei krijgt netje 1Gb binnen op de WAN poort, die had ik al gecontroleerd, en ik heb ook de T-Mobile Mc er even tussen gehad voor de zekerheid, geen verschil.
Reputatie 5
Badge +3
OK sorry, heb het over het hoofd gezien.
Reputatie 5
Komt zeker door die streep onder je naam.😁😁😁😁😁

Geintje, mag toch wel, net als dat jij ook best wat over het hoofd mag zien.πŸ˜‰πŸ˜‰
Reputatie 5
Badge +3
Zou best wel eens kunnen. Val soms wel eens van het lijntje af πŸ˜‚

Tuurlijk mag je grapjes maken. We zijn tenslotte mensen hé? Een lolletje moet kennen. 🀣
Komt zeker door die streep onder je naam.😁😁😁😁😁

Geintje, mag toch wel, net als dat jij ook best wat over het hoofd mag zien.πŸ˜‰πŸ˜‰

Ik zie bij mij ook geen streepje zal vast de inlog methode op het forum zijn.

Reageer