Beantwoord

Ligt jullie Gateway eruit?

  • 12 juli 2019
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Hallo,

ik had vanochend wat problemen met internet en zag direct dat er geen ping meer is op de gateway van jullie. Is hier een storing? Moet ik er wel bij zeggen dat ik nu internet heb, de storing er nog is een ik geen traffic van WAN ontvang. Dus mijn vermoeden is dat de gateway bij jullie nog maar eenzeidig aan het werken is.

Groet,

Chris
icon

Beste antwoord door Sander 15 juli 2019, 11:44

Hoi @telegebruiker,

Gelukkig is er geen storing. Wel was er 's nachts onderhoud van 10 op 11 juli. Kun je het modem (en/of Media converter) opnieuw opstarten? Kun je ook uitleggen wat je bedoelt met wel internet, maar geen WAN?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @telegebruiker,

Gelukkig is er geen storing. Wel was er 's nachts onderhoud van 10 op 11 juli. Kun je het modem (en/of Media converter) opnieuw opstarten? Kun je ook uitleggen wat je bedoelt met wel internet, maar geen WAN?

Reageer