Beantwoord

Modem / klantvoordeel nog niet actief, wel verbinding


  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedemiddag, 

Sind 18-03-20 hebben we T-Mobile Thuis en de internetverbinding werkt al (behalve de storing gisteren).

 

Maar in “Instellingen - Wifi” staat er: Je modem is nog niet actief. Zodra je T-Mobile Thuis diensten werken, kun je hier je Wifi instellingen aanpassen.

In “T-mobile klantvoordeel” staat er: Zodra je T-Mobile Thuis diensten actief zijn word je toegevoegd aan T-Mobile Klantvoordeel

In “Abonnementen” staat er “Je aanvraag is in behandeling”

 

Is dit gewoon hoe lang het normaal duurt / vanwege de drukte met Corona, of moet het handmatig aangepast worden door klantenservice?

 

 

Alvast bedankt,

Jade

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 March 2020, 12:09

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nixee 

Je wacht al sinds 18 maart, normaal zou dit niet zo lang moeten duren, je zult even moeten wachten op hulp van een Moderator of bellen met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nixee, ik ben het nu in orde aan het maken met onze techneuten. Sorry dat het zolang geduurd heeft. Wegens de crisis en internetproblemen, worden sommige aanmeldingen vertraagd. Binnen nu en 30 minuten zul je volledig geregistreerd zijn en aangemeld voor Klantvoordeel (mits je dit volledig gedaan hebt via My T-Mobile Thuis natuurlijk). Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! :smile:

Ik heb het zelfde probleem dat mijn Modem / klantvoordeel nog niet actief, terwijl de verbinding er sinds afgelopen vrijdag (10 april) is. Ik weet niet hoe snel normaal gesproken de activatie plaats vindt, maar kan dit voor mij ook in orde gemaakt worden?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wvdheuvel79 

Normaal zou het niet lang moeten duren en gebeurt het automatisch dezelfde dag al.

Soms is het even wachten en wie weet tegen de tijd dat een moderator reageert alles werkt.

 

Reputatie 7

Hi @wvdheuvel79, excuses voor de vertraging. Ik laat het ook voor jou aanpassen en ik verwacht dat je uiterlijk na het weekend het Klantvoordeel kan activeren! 

Geen probleem en bedankt dat het aangepast wordt.

Ik heb hetzelfde probleem! Verbinding al 14 dagen actief maar zowel mijn tv als internet staat online nog als inactief. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RowenaDreese 

14 dagen is zeker langer dan normaal, eigenlijk hoort het automatisch geregeld te worden maar wacht even op een Moderator, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RowenaDreese, daar gaan we gelijk wat aan doen. Sorry voor het ongemak! Ik heb onze techneuten aangestuurd om jouw aanvraag gewoon op Completed te zetten. Zo loopt alles door en zul je straks volledig gebruik kunnen maken van alles omtrent je abonnement, ook op My T-Mobile Thuis. Normaal gesproken wordt dit uiterlijk dinsdag opgepakt. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar om te helpen! 😄

Als ik op Klantvoordeel druk, staat er bij mij al dagen het onderstaande:

 

Nog even geduld...

Je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan T-Mobile Klantvoordeel. Je ziet hier dan jouw T-Mobile Klantvoordeel overzicht met alle leden.

 

@Brian: in een eerder bericht hierboven schreef je dat het na het vorige weekend gefixt zou moeten zijn, maar dat is dus nog niet het geval. Kan hier nogmaals naar gekeken worden?

Reputatie 6

Hoi @wvdheuvel79, ik heb het direct nagevraagd bij ons specialistenteam. Goed nieuws! Jouw Klantvoordeel is gewoon actief alleen, door een probleem aan de Mobiele kant van het klantvoordeel, is dit nog niet zichtbaar in jouw My T-Mobile Thuis. Als je naar het kopje abonnementen gaat, kun je je nieuwe snelheid tegen scherp tarief aanzetten!

@Ginny_TM Dank je. Ik zie het inderdaad wel bij het Abonnementen, maar niet bij T-mobile klantvoordeel (in My T-Mobile Thuis). Maar het is me nu duidelijk dat het Klantvoordeel actief is.

Reageer