Beantwoord

"Oeps, we kunnen nu geen connectie maken met je modem! Probeer het later nog eens."

  • 15 juli 2019
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

Ik zou graag het kanaal van mijn WiFi netwerk willen veranderen en naam/wachtwoord. Helaas blijf ik de hele tijd de melding "Oeps, we kunnen nu geen connectie maken met je modem! Probeer het later nog eens." krijgen.

Waar komt dit probleem vandaan? Mijn modem is gewoon actief en geeft een werkende WiFi verbinding..
icon

Beste antwoord door TAVL 15 juli 2019, 14:42

Goedemiddag @Gebruiker94,

Welkom op deze community. Welk type modem heb je? Is dit toevallig een Zyxel? In dat geval werkt dat nog niet via My T-Mobile Thuis. Je kunt het modem wel rechtstreeks benaderen via het standaard http://192.168.1.1 , waarna je inlogt met de gegevens die je op een los kaartje op de achterzijde van het modem vindt.

Laat je weten of dit gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @Gebruiker94,

Welkom op deze community. Welk type modem heb je? Is dit toevallig een Zyxel? In dat geval werkt dat nog niet via My T-Mobile Thuis. Je kunt het modem wel rechtstreeks benaderen via het standaard http://192.168.1.1 , waarna je inlogt met de gegevens die je op een los kaartje op de achterzijde van het modem vindt.

Laat je weten of dit gelukt is?
Hi @TAVL! Dankjewel voor je hulp. Ik heb inderdaad een Zyxel, alles is nu gelukt via het adres wat je hebt gegeven.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +5
Top. Goed te horen. Mocht je nog iets willen weten, laat het dan gerust weten. Fijne dag.

Reageer