Beantwoord

problemen met t-mobile thuis

  • 13 May 2020
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Zoals gezegd, ik ben er helemaal klaar mee, heb al vanaf het begin (september 2019) problemen met internet. Heb al tientallen keren gebeld maar krijg alleen maar mensen aan de telefoon die mogelijke oplossingen van het scherm aflezen. Iedere keer komen we op hetzelfde uit waardoor ik boos maar weer ophang. Modem al tig keren naar factory reset, alles bekabeling in huis vervangen, modem is vorig jaar vervangen waarna het even goed ging. 1x een monteur geweest die dat modem heeft vervangen. Backoffice geeft aan dat het signaal goed is. Backoffice communiceert ook totaal niet terug, klantenservice belooft terug te bellen of te mailen en komt dat ook niet na. Mijn vrouw werkt thuis voor CJIB en kan dit er niet bij hebben. Kortom, spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben over gestapt. Deze troep gaat de deur uit, contract ga ik echt niet af maken.
 

btw, we zijn al jaren trouwe mobiele T-mobile gebruikers.

icon

Beste antwoord door Brian 15 May 2020, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @renegade66,

Wow dat hoor ik niet graag, hier wil ik iets aan doen! Kun je mij precies beschrijven welke problemen je precies ervaart met je internet verbinding? Is dat beperkt tot je Wifi en/of bekabelde verbinding? Of ook je TV verbinding. Hoe meer we weten, hoe sneller we tot een oplossing kunnen komen. Je kunt mij gerust een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan neem ik alle tijd om je dossier door te nemen! 

Hallo @Piotr

 Bedankt voor je reactie, wat ik jammer vind is dat mijn onderwerp is aangepast. Mag het in deze community niet bekend zijn dat klanten klaar zijn met jullie gepruts?

 

op dit moment is er iemand anders intern al bezig voor ons nadat we weer 3 keer gebeld hebben sinds de aanmaak van de topic. 1 keer weer een nitwit aan de telefoon die ongevraagd alle wachtwoorden van de wifi heeft verkloot waardoor niets meer was verbonden en mijn vrouw haar werk de hele dag niet kon doen. 
2 keer weer wegvallen waardoor vrouw werk niet kon doen. Mijn vrouw heeft flink duidelijk gemaakt hoe we er over denken en medewerker zou alles hoger opspelen en terugbellen. Nou je kunt het wel raden, die belde dus niet terug. Dus heb ik weer gebeld. Nu heeft een andere medewerker het opgepakt en die belde netjes vanmorgen terug over hoe nu verder. Dit is nu allemaal even afwachten.

 

ik vind dat de communicatie hier wel door mag gaan zodat iedereen kan meelezen hoe T-Mobile dit alles gaat oplossen. Eerlijkheid duurt het langst.

Reputatie 7

Hi @renegade66, dat mag zeker hoor maar we passen soms de titels aan zodat andere klanten met hetzelfde probleem makkelijker topics terug kunnen vinden. Zo zien ze direct een mogelijke oplossing. :wink: Goed om te horen dat mijn collega al voor je bezig is, als ik nog iets kan betekenen laat het dan zeker weten! 

Reageer