Beantwoord

Slecht tot geen internetverbinding

  • 7 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

SInds een tijd is er heel slechte tot geen internetverbinding. BV Netflix kijken lukt niet meer, foto's downloaden niet en vaak krijg ik dat de verbinding weg is. Ik kan hierdoor ook niet meer thuiswerken. Ik lees meer klachten op internet. Wat gaan jullie eraan doen? Hier betaal ik niet voor. Eerst dacht ik dat er miss een storing was echter nu duurt het wel heel lang. postcode 5014
icon

Beste antwoord door Sander 11 oktober 2017, 10:25

Hoi gontje2,

Welkom op het Forum! Slecht internet wil niemand. Het Forum denkt dan ook graag mee. @ReadyPlayerOne stelt al goede vragen. Op die manier kun je achterhalen wat er speelt en kunnen we het ook echt gaan oplossen. Voor beide opties geef ik alvast een voorzetje!

Wifi issue!

Bekabeld issue!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Mobiel of vast internet
Gebruik je wifi of bekabeld internet?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi gontje2,

Welkom op het Forum! Slecht internet wil niemand. Het Forum denkt dan ook graag mee. @ReadyPlayerOne stelt al goede vragen. Op die manier kun je achterhalen wat er speelt en kunnen we het ook echt gaan oplossen. Voor beide opties geef ik alvast een voorzetje!

Wifi issue!

Bekabeld issue!