Beantwoord

Storing bridge tap


Sinds februari heb ik wegvallend internet met als gevolg de gehele dag storing op tv en geen internet.
Al zeker 10 x contact gehad met t-mobile, telkens komen ze met een ander verhaal. Vandaag verwijzen ze dat het probleem binnen zit. Ze geven direct door als je op wilt zeggen worden er kosten in rekening gebracht, jammer genoeg ben ik in december overgestapt van kpn naar t-mobile. Bij kpn in al die jaren nooit een probleem gehad.
icon

Beste antwoord door Brian 30 July 2019, 16:21

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Hey @TonvanHengel,

Wat een opluchting dat we dit storingshoofdstuk eindelijk kunnen afsluiten. Ook kan ik je het positieve nieuws melden dat de vergoeding is goedgekeurd én verwerkt. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de factuur van september. Je ontvangt dus die maand het bedrag op je rekening.😉 Ik wil je namens ons hele team in ieder geval bedanken voor je noemenswaardige geduld gedurende deze periode!

Reageer