Beantwoord

T-mobile Thuis geen internet geen tv.

  • 16 December 2019
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Goedendag,

Wij hebben sinds de storing geen tv en internet meer van tmobile thuis. Wij zijn op de hoogte van de verholpen mobiele storingen die wel weer werken. Terug naar tmobile thuis.

Alle stappen uitgevoerd meerdere keren. Dan bedoel ik van de media converter en de Huawei modem de stroom eraf gehaald en netjes alle kabels 1voor1 terug gestopt na volledige herstart. Alle lampjes branden behalve het internet lampje op de modem. Als systeembeheerder ben ik zelf ervan op de hoogte hoe het in elkaar steekt. Local verbindingen naar servers/switches/workstations werken perfect. Lokaal ligt het dus nergens aan. Mijn vraag is, er blijft een verbinding steken bij jullie waarschijnlijk vanwege de storing. Kunnen jullie dit inzien en verhelpen of mij hiervan op de hoogte houden? Als jullie vragen hebben stel ze gerust, dan kunnen we elkaar hierin bijstaan. 

 

Alvast bedankt.

Mvg.

Colin

icon

Beste antwoord door Brian 18 December 2019, 13:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @Tr1pwire, de eerdere problemen op het mobiele netwerk staan gelukkig los van het vaste internet maar ik zie inderaad geen verbinding op jouw adres op het moment. Mijn collega heeft al een monteur ingeschakeld en we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!

Inderdaad er staat een afspraak gepland. Een week later helaas vanwege de drukte. Een tijdelijke oplossing gekregen van unlimited data zodat thuiswerk gewoon door kan gaan. Hopelijk word het opgelost. We zullen afwachten.

Reageer