Beantwoord

T-Mobile thuis webmail

  • 15 september 2017
  • 1 reactie
  • 1401 Bekeken

Hallo,
Ik heb vandaag t-mobile thuis aangevraagd, internet en tv, ik heb het t-mobile thuis account aangemaakt met een nieuw mail adres en daarna geactiveerd waarbij ik een wachtwoord moest maken.
Ik kan nu alles volgen en zien in mijn Thuis account alleen ik kan niet in mijn webmail komen, ik neem aan dat ik in moet loggen met mijn thuis mail adres en hetzelfde wachtwoord?
Ik krijg geen foutmelding of iets dergelijks maar kom er gewoon niet in.
Mvg,
Jeroen
icon

Beste antwoord door Brian 20 september 2017, 16:41

Hi jero73, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Mooi dat het gelukt is met je My T-Mobile account. Ik heb meteen voor je uitgezocht hoe het zit met je e-mailadres en ik zie dat je contract nog niet van start is gegaan. Je kan gebruik maken van je nieuwe e-mailadres zodra je aangesloten bent! Je zit op dit moment nog in je bedenktijd van 14 dagen, deze loopt tot 2 oktober. Mocht je eerder gebruik willen maken van T-Mobile Thuis dan kan je eventueel afzien van de bedenktijd. Mocht je dit willen laat het dan zeker even weten! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi jero73, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Mooi dat het gelukt is met je My T-Mobile account. Ik heb meteen voor je uitgezocht hoe het zit met je e-mailadres en ik zie dat je contract nog niet van start is gegaan. Je kan gebruik maken van je nieuwe e-mailadres zodra je aangesloten bent! Je zit op dit moment nog in je bedenktijd van 14 dagen, deze loopt tot 2 oktober. Mocht je eerder gebruik willen maken van T-Mobile Thuis dan kan je eventueel afzien van de bedenktijd. Mocht je dit willen laat het dan zeker even weten! 😉

Reageer