Beantwoord

Traag internet amersfoort [download]

  • 1 July 2020
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

In Amersfoort heb ik hier momenteel heel traag internet, sinds 24 juni is mijn download snelheid ca 1-2 Mb en mijn upload ca 98 Mb [glasvezel 100/100 abonnement] Hierover heb ik al gebeld met de servicedesk, die zich vooral bezig hielden met mijn instellingen, niet met t-mobile netwerk. Via de mail heb ik ook de speedtests verstuurd Vervolgens heeft ook een monteur van Guidion contact met opgenomen en me verteld dat het probleem niet bij mij lokaal ligt maar aan de centrale van T-mobile

Mijn conclusie was al dat het bij t-mobile netwerk ligt en niet bij mij en dat er een storing op de community vermeld moet worden.

Als er meer mensen (uit dezelfde of andere regio) problemen hebben, meldt dat dan aub hier, zodat t-mobile (hopelijk) ook bij zichzelf verder onderzoek doet. Want nu gebeurd er te weinig en wordt je al klant aan de lijn gehouden met we maken een technisch ticket en dit kan wel een week duren

 

Vind het een matige service van T-mobile die maar geen echte oplossing biedt en je in een cirkeltje bezig houdt

 

 

.

icon

Beste antwoord door Brian 1 July 2020, 15:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 1

Welkom bij de club:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/download-traag-thuiswerken-bijna-onmogelijk-324336

 

Reputatie 7

@Johan-NL Een aantal klanten ervaart op het moment inderdaad problemen in de omgeving van Amersfoort. We hebben gisteravond een aantal aanpassingen uitgevoerd op het netwerk maar deze hebben de problemen helaas niet verholpen. We hebben daarop direct onze netwerkpartner ingeschakeld om te kijken naar de hardware en deze mogelijk te vervangen. Er wordt dus hard aan gewerkt op de achtergrond! In dit topic hebben we meer meldingen ontvangen en we houden je hier graag op de hoogte.