Al maanden heb ik problemen met mijn internetverbinding. Ik heb hier diverse malen over gebeld maar helaas wordt het probleem niet opgelost. De medewerkers doen diverse beloftes maar houden zich niet aan de afspraken. Vorige week weer gebeld om een klacht in te dienen. De medewerker daarvoor beloofde namelijk dat hij het meteen op zou pakken en dat ik binnen een week wordt gebeld. Ander halve maand later, helaas nog niets van t-mobile vernomen.
De medewerkster die ik nu aan de lijn had zei dat ik mijn klacht bij haar kon indienen. Haar oplossing was, we kunnen een bedrag crediteren. Ik wil geen bedrag gecrediteerd krijgen, ik wil een stabiele internet verbinding en dat het met spoed wordt opgepakt. Dat kon allemaal niet en ik moest maar wachten. Hier ging ik niet mee akkoord. De medewerkster bleef maar zuchten aan de telefoon, schreeuwde en luisterde totaal niet naar wat ik zei. Na een discussie, zei de medewerkster: Weet je wat je zoekt het maar uit. Ik ga niks voor je doen en je krijgt de tyfus maar!! En weg was ze, ze had na deze woorden de verbinding verbroken. Ik weet niet wat voor een tokkies daar op de klantenservice werken maar dit accepteerde ik natuurlijk niet. Nogmaals teruggebeld en ik kreeg een andere medewerker aan de lijn. Volgens die medewerker had zijn onbeschofte collega geen notitie achtergelaten en hij zou het doorzetten naar een manager waarna ik terug gebeld zou worden. Een indicatie kon hij niet geven. Ik moest maar wachten tot ik ooit een keer gebeld zou worden. Tot op heden ben ik hier nog niet over terug gebeld en het internet probleem is nog steeds niet opgelost. Mijn klacht wordt totaal niet serieus genomen. De medewerkers zijn heel onbeschoft, luisteren niet en beschikken niet over de competenties die een klantenservice medewerker moet hebben. Inmiddels heb ik mij aangemeld bij de geschillencommissie. Het ziet er naar uit dat het via hen moet lopen.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel