Beantwoord

upgrade internetsnelheid

  • 31 October 2018
  • 4 reacties
  • 497 Bekeken

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 104 reacties
Ik lees dat je voor 2,50 je internetsnelheid kan upgrade.
Heeft dit nog invloed op de actie / kortingen welke op het abbonement zitten.

Heb namelijk best wat voordelen welke ik NIET kwijt zou willen raken doordat ik het internetsnelheid ga upgraden...
icon

Beste antwoord door Sterre 6 November 2018, 16:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi @staub

Meer snelheid is altijd mooi meegenomen! Je gaat dan automatisch over naar het nieuwe/huidige prijsplan. het kan zijn dat er dan kortingen of voordelen veranderen. Goed dat je hier dus vooraf over nadenkt! Om welke voordelen/acties gaat het? Welke korting ontvang je momenteel? Dan ga ik op zoek of deze nog blijft bestaan bij de nieuwe snelheid!
Reputatie 3
Korting op de decoder, 3 themakanalen gratis , €2,50 mobiel korting,
Reputatie 3
Hi @staub

Meer snelheid is altijd mooi meegenomen! Je gaat dan automatisch over naar het nieuwe/huidige prijsplan. het kan zijn dat er dan kortingen of voordelen veranderen. Goed dat je hier dus vooraf over nadenkt! Om welke voordelen/acties gaat het? Welke korting ontvang je momenteel? Dan ga ik op zoek of deze nog blijft bestaan bij de nieuwe snelheid!

Korting op de decoder, 3 themakanalen gratis , €2,50 mobiel korting
Reputatie 7
Hoi staub,

Ik kan me goed voorstellen dat je deze prachtige kortingen graag wilt behouden! Ik heb dan ook met je meegepuzzeld. Als je alleen jouw internetsnelheid omhoog zet via My T-Mobile Thuis (via abonnementen - internet wijzigen), ga je €36 per maand betalen voor 100 mbps internetsnelheid, in plaats van de €32,50 die je nu voor 50 mbps betaalt. Je behoudt dan de andere kortingen die je noemt, dus je behoudt in dit geval de korting op de decoder, 3 gratis themakanalen en €2.50 Mobiel+Thuis voordeelkorting. Je blijft in jouw 'oude' actie-prijsplan zitten.

Je verliest jouw genoemde kortingen wél als je volledig overgaat naar Klantvoordeel, omdat je dan in het nieuwste prijs- en actieplan valt. Klantvoordeel is onze nieuwste variant van Mobiel + Thuisvoordeel. Dit activeer je ook via My T-Mobile Thuis, onder het kopje Klantvoordeel. Wellicht zitten hier wel andere kortingen bij die voor jou ook heel interessant zijn! Zoals een gratis snelheidsupgrade. Kijk er eens rustig naar. Je verliest met het volledig omzetten van jouw abonnement naar Klantvoordeel dus wel jouw huidige kortingen.

Als ik je kan helpen met de upgrade van jouw internetsnelheid, laat me dat dan gerust weten!

Reageer