Beantwoord

Verlenging voucher

  • 9 January 2021
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zou ik misschien een verlenging van mijn internet voucher kunnen krijgen ? De code was 7 dagen geldig maar de monteur komt pas eind deze week langs en de code is vandaag verlopen..

alvast bedankt

groetjes

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 January 2021, 12:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kan hem niet verlengen. Je moet dan een nieuwe code kriigen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Lizan  Ik ga de moderators vragen je verder te helpen.

Geen garantie maar ga mijn best voor je doen.

Groetjes en fijne zondag! 

Reputatie 7
Badge +14

@Lizan  Is het opgelost?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Lizan, van harte welkom op de Community!

Onze toppers @CrisTien en @eric hebben je al op weg geholpen, zie ik. Heb je een nieuwe voucher ontvangen? Zo niet, dan stuur ik je direct een nieuwe per privébericht!

UPDATE: ik begreep van een collega dat je gisterochtend een nieuwe voucher ontvangen hebt via de Klantenservice → is het gelukt om deze te activeren?

Goedemiddag @Lizan, van harte welkom op de Community!

Onze toppers @CrisTien en @eric hebben je al op weg geholpen, zie ik. Heb je een nieuwe voucher ontvangen? Zo niet, dan stuur ik je direct een nieuwe per privébericht!

UPDATE: ik begreep van een collega dat je gisterochtend een nieuwe voucher ontvangen hebt via de Klantenservice → is het gelukt om deze te activeren?

Hoii bedankt voor je reactie, het is inmiddels gelukt dus ik heb weer internet. Groetjes Lizan

Reputatie 7
Badge +16

Dat is mooi @Lizan! Mocht je nog ergens tegenaan lopen of ergens hulp bij kunnen gebruiken, weet dan dat wij altijd voor je klaarstaan. 

Stay safe!

Reageer