Beantwoord

WAN lampje brandt niet meer na 1+ jaar wel te branden. Hoe nu verder?

  • 30 april 2019
  • 4 reacties
  • 328 Bekeken

Vanochtend werkte mijn internetverbinding nog prima. Nu ik thuiskom niet meer. Aan de verbinding is al langer dan een jaar niets veranderd.

Het WAN-lampje brandt niet. Ik heb alle kabels gecontroleerd en de DSL kabel tussen het ISRA punt en de modem vervangen. Ook dat werkt niet.

Graag zie ik hoe ik toch mijn internetverbinding weer op gang kan brengen.
icon

Beste antwoord door Sander 2 mei 2019, 08:46

Hoi @jvb_1992

Hier help ik jullie graag mee! We hebben een stappenplan opgesteld voor problemen met internet. Vrijwel altijd lukt het hiermee om verbinding te krijgen. Lukt het hiermee niet, laat dan weten bij welke stap het misgaat. Dan kijk ik direct mee.

Hier is het stappenplan: stappenplan geen internet.

Succes met de instructie. Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb natuurlijk ook al gereset en dergelijke. Mijn modem heeft de foutmelding: 8180
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @jvb_1992

Hier help ik jullie graag mee! We hebben een stappenplan opgesteld voor problemen met internet. Vrijwel altijd lukt het hiermee om verbinding te krijgen. Lukt het hiermee niet, laat dan weten bij welke stap het misgaat. Dan kijk ik direct mee.

Hier is het stappenplan: stappenplan geen internet.

Succes met de instructie. Houd je ons op de hoogte?
Alle stappen had ik al uitgevoerd. Inmiddels werkt het netwerk weer. Volgens T-mobile was er geen storing en ik heb niets veranderd.
Reputatie 7
Badge +6
Techniek is soms raar! Ik ben in ieder geval blij dat het weer werkt bij jou. 👍

Reageer