Beantwoord

wegvallende verbinding, modem bereikbaar

  • 1 September 2019
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Beste T-mobile,

Afgelopen vrijdag heb ik gebeld naar jullie dat ik verbindingsproblemen ervaar.
Dit wil zeggen dat de verbinding voor paar minuten verbreekt.
Het geeft aan Internet not available want ik kan wel gewoon het modem bereiken.
Momenteel heb ik deze tijden de storing ervaren:
30 augustus 13:14:31
31 augustus 11:03:37
31 augustus 11:18:21
1 September 08:53:29
1 September 08:56:29
1 September 09:34:05
1 September 10:18:04
1 September 11:00:13

Het lijkt mij niet aan het modem te liggen want deze is tijdens de storingen gewoon bereikbaar.
Zouden jullie mijn lijn willen nakijken op bovenstaande tijden?

afwachtend op uw antwoord,

Rikkert
icon

Beste antwoord door Pieter_B 1 September 2019, 16:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo @rikkertH001

Welkom op het forum voor en door klanten van TMT.
Mijn eerste vraag die ik even ga stellen, heb je al contact gehad over dit probleem met de klantenservice van TM? Dit is de eerste directe lijn met TM.

De klantenservice is zelf niet aktief op dit forum.
Er zijn alleen een aantal moderatoren van TM binnen het forum, maar veelal reageren die hier binnen het forum later (24-48 uur).

Grt, medeklant
Reputatie 7
Hey @rikkertH001,

Ik zie dat je in de tussentijd contact hebt opgenomen met mijn collega. Ook is achter de schermen onze technische dienst aangestuurd om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we meer weten, ben jij de eerste die het hoort. ☺️

Reageer