Beantwoord

Wel verbinding geen internet

  • 16 maart 2017
  • 2 reacties
  • 517 Bekeken

Ik heb een teltonika RUT950, deze draait prima. Maar een apparaat aansturen dmv lan of wan is niet mogelijk. Terwijl het signaal -59 dBm is. Het is wel mogelijk in te loggen op de router zelf maar een laptop of tablet is niet mogelijk. Ik heb de nieuwste firmware en alle instellingen kloppen. Maar sinds 1630u vandaag geen internet meer kunnen verbruiken. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Pierre 20 maart 2017, 12:28

(Ben een T-Mobile medewerker) @BVM Hallo, Wat vervelend dat je sinds 3 dagen geleden geen internetverbinding had. Als het goed is, zou alles weer goed moeten werken met je internetverbinding. Ik heb hiervoor navraag voor je gedaan. Klopt dit?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Het lijkt me dat dit 4G voor Thuis; Waar zit de SIMkaart in? Hoe ziet de apparaten schakeling er uit vanaf T-Mobile infrastructuur tot en met je computer o.i.d.?
Reputatie 2
(Ben een T-Mobile medewerker) @BVM Hallo, Wat vervelend dat je sinds 3 dagen geleden geen internetverbinding had. Als het goed is, zou alles weer goed moeten werken met je internetverbinding. Ik heb hiervoor navraag voor je gedaan. Klopt dit?

Reageer