Beantwoord

Wifi geeft geen internet

  • 20 September 2019
  • 10 reacties
  • 567 Bekeken

Mijn Klacht:

Sinds dag 1 heb ik al slecht internet.
Ik heb wel verbinding maar geen internet .
2 x guidion monteur gekomen nog steeds ervaar ik dezelfde probleem..
De ene zei dat het ver van isra zat en dit heeft hij verbeterd de andere had instelling veranderd.
Ik zit nu 4 maanden bij T-mobile en er is geen dag geweest met goed internet.
Hiervoor Telfort gehad nooit problemen gehad ik heb spijt dat ik weg ben gegaan.
Modem van Telfort heeft op hetzelfde lijn altijd goed gedaan dus monteur van guidion heeft een smoes gebuikt over isra punt .
Modem zat toen 1 meter van de isra .

Gewenste Oplossing:

Graag een mijn geld terug want ik betaal voor niks .
Ik heb 10.000 x gezegd dat het modem niet goed is maar ik praat tegen een muur.
Overigens ik heb 4 jaar ervaring als Storings monteur voor Ziggo ik weet waar ik het over heb.
Hoop dat T-mobile gaat reageren en mij helpen
icon

Beste antwoord door Piotr 9 October 2019, 18:21

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hey @bayraks,

Ik zie dat mijn collega ervoor heeft gezorgd dat je een nieuw modem hebt ontvangen. Kun je ons laten weten of hiermee de problemen zijn verholpen? :relaxed:

Hi Brian,

 

Helaas geen resultaat :( 

 

Ik wordt een beetje wanhopig.

Reputatie 7

Hi @bayraks Ik heb zojuist op afstand wat aanpassingen gedaan aan het Wifi netwerk. Je ziet nu als het goed is twee netwerken, de normale en één met 5G er achter. Zou je eens willen testen hoe het nu gaat met de verbinding? De verbinding met 5G er achter is sneller maar komt minder ver. Het is misschien even testen met de telefoons of de 5G variant beter of slechter werkt. Als ze allebei goed werken met alle toestellen laat het mij dan even weten, dan voeg ik ze weer voor je samen!

Hoi @Folkert @Brian @Piotr ,

Antwoorden op je vragen zal je hieronder vinden.Ik vind wel dat jammer dat ik mijn verhaal 4x moet vertellen maar alsnog.