Beantwoord

Wifi geeft geen internet

  • 20 September 2019
  • 10 reacties
  • 567 Bekeken

Mijn Klacht:

Sinds dag 1 heb ik al slecht internet.
Ik heb wel verbinding maar geen internet .
2 x guidion monteur gekomen nog steeds ervaar ik dezelfde probleem..
De ene zei dat het ver van isra zat en dit heeft hij verbeterd de andere had instelling veranderd.
Ik zit nu 4 maanden bij T-mobile en er is geen dag geweest met goed internet.
Hiervoor Telfort gehad nooit problemen gehad ik heb spijt dat ik weg ben gegaan.
Modem van Telfort heeft op hetzelfde lijn altijd goed gedaan dus monteur van guidion heeft een smoes gebuikt over isra punt .
Modem zat toen 1 meter van de isra .

Gewenste Oplossing:

Graag een mijn geld terug want ik betaal voor niks .
Ik heb 10.000 x gezegd dat het modem niet goed is maar ik praat tegen een muur.
Overigens ik heb 4 jaar ervaring als Storings monteur voor Ziggo ik weet waar ik het over heb.
Hoop dat T-mobile gaat reageren en mij helpen
icon

Beste antwoord door Piotr 9 October 2019, 18:21

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hey @bayraks,

Ik zie dat mijn collega ervoor heeft gezorgd dat je een nieuw modem hebt ontvangen. Kun je ons laten weten of hiermee de problemen zijn verholpen? :relaxed:

Hi Brian,

 

Helaas geen resultaat :( 

 

Ik wordt een beetje wanhopig.

Reputatie 7

Hi @bayraks Ik heb zojuist op afstand wat aanpassingen gedaan aan het Wifi netwerk. Je ziet nu als het goed is twee netwerken, de normale en één met 5G er achter. Zou je eens willen testen hoe het nu gaat met de verbinding? De verbinding met 5G er achter is sneller maar komt minder ver. Het is misschien even testen met de telefoons of de 5G variant beter of slechter werkt. Als ze allebei goed werken met alle toestellen laat het mij dan even weten, dan voeg ik ze weer voor je samen!

Hoi @Folkert @Brian @Piotr ,

Antwoorden op je vragen zal je hieronder vinden.Ik vind wel dat jammer dat ik mijn verhaal 4x moet vertellen maar alsnog.

Probleem heeft vooral te maken met mijn Wifi verbinding.Mediaplayer wat op UTP is aangesloten werkt goed.
Ja inderdaad ik ervaar het op 3 iphones en 1 android systemen tegelijk wat wij ook hebben getest.
wifi verbinding hebben we wel verbinding valt niet weg alleen geen of slecht internet.
We zitten in de straal van 3 meter zonder muren e.d. van de modem.

Jij kan als het goed zien hoelang ik internet bij jullie afneem en sinds dag 1 heb ik hier last van.

Kunt u mij uitleggen waarom ik nooit problemen heb gehad met Telfort.Die ook ophetzelfde netwerk zit als jullie.
Ik ben puur voor 3 euro per maand overgestapt naar jullie omdat jullie goedkoper zijn.
SPIJT.

Ik ga jullie opzeggen want ik krijg het gevoel dat jullie hiernaar niks doen.

Mvg,

Bayrak
Reputatie 7
Hey @bayraks,

Ik denk graag met je mee voor een gepaste oplossing! Voordat we overgaan tot het vervangen van je modem moeten we allereerst proberen te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is.

Ik zie dat je tweemaal een bezoek hebt gehad van onze Wifi monteur. De laatste monteur heeft geen problemen kunnen vinden in zowel je modem als de lijn. Ook wanneer ik nu op afstand naar je verbinding kijk dan zie ik dat je modem al een geruime tijd onafgebroken online is.

Als ik je verhaal goed begrijp speelt het probleem zich vooral af met je Wifi verbinding? Ervaar je dit probleem op meerdere apparaten? En valt je Wifi verbinding regelmatig weg? En om het vragen uurtje compleet te maken. Valt je Wifi ook weg direct naast het modem? En antwoorden op de vragen die @Folkert stelt, zou ook van waardevolle informatie voor ons zijn! Hoe meer informatie wij krijgen, hoe sneller we je kunnen helpen. ☺️

Daarnaast raad ik je ook aan om ons Wifi-topic door te nemen. Daar staan tal van tips waarmee je je Wifi kunt verbeteren.
Er zijn 2 monteurs gekomen met dit probleem.

Kort en krachtig zal ik het omschrijven.

Modem is online !
Wifi verbinding heb ik !!
maar geen of slecht internet
modem zit bij isra
enige wat ik vraag is nieuwe modem!!!!!
Telfort gehad nooit problemen gehad
Zit op het zelfde lijn wat jullie ook huren .

bedankt voor je reactie Folkert maar ik ben het echt zat en pissig op T mobile niet persoonlijk
Reputatie 7
Badge +3
Hallo @bayraks

De titel van je topic geeft niet duidelijk aan waar het probleem zit. Waar heb je precies last van?
Is het de verbinding tussen het modem en het ISRA punt? Of juist de verbinding tussen modem en Wifi client?

Welke snelheid haal je theoretisch volgens https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ en welke snelheid haal je werkelijk? Kun je dat als volgt testen: geen enkele andere persoon actief op het modem behalve jij met een pc/laptop die bedraad is aangesloten direct op het modem met een minimaat cat5e kabel en getest met de Windows speedtest app.

Hoe dicht staat het modem naast het ISRA punt en ziet het ISRA punt er nog een beetje goed uit?

En als het over Wifi gaat: waar staat het modem nu opgesteld? Gebruik je 2,4 of 5 GHz Wifi en hoeveel draadloze netwerken zie je van de buren?

Even kijken of we zo verder komen...

Groet, Folkert
?????
Hi Brain,

Monteur heeft hetzelfde gedaan als de vorige en dit schiet niet op.
Weer een lul verhaal van probeer het uit .
Mijn vraag is hoelang ga ik dit proberen ik heb sinds dag 1 al problemen !!!
Please help me hiermee.
ik betaal gewoon voor lucht nu .

Groetjes ,

Bayrak
Reputatie 7
Hi @bayraks, ik heb met je meegekeken en zo te zien gaat het alleen over de Wifi, klopt dat? Ik zie dat er inmiddels een monteur langs is geweest, heeft dit de problemen verholpen?

Reageer