Beantwoord

Wifi Instelingen veranderen kan niet

  • 30 September 2020
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

goedemorgen 
 

Op 16 september heb ik mijn modem aangesloten, ik kan gebruik van de WiFi zonder problemen. Alleen staat er in mijn T-Mobile thuis bij abonnement dat de aanvraag nog steeds in behandeling is, waardoor ik mijn WiFi instellingen ook niet kan wijzigen.

 

Hoe lang duurt het voor dat wel gaat?

 

alvast bedankt

icon

Beste antwoord door soepkip67 30 September 2020, 10:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@YannaN ,

 

Je kan ook inloggen op het modem en daar de Wifi instellingen wijzigen.

Als je verbonden bent met internet kan dat via: http://192.168.1.1     De inlog gegevens staan achter op het modem: User name en: Log in password.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @YannaN 

Als je in je adresbalk intypt 192.168.1.1 en inlogt met admin en wachtwoord staat achter je modem dan kan je daar je WiFi instellingen wijzigen voor nu, menu > netwerkinstellingen > draadloos.

Je verbinding lijkt nog niet administratief aangemeld te zijn, dit kan een moderator voor je oplossen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @YannaN,

Top dat je aan de bel trekt, en erg fijn dat Soepkip67 en Waqqas je al van een uitweg hebben voorzien! Zo te zien was jouw abonnement nog niet actief gemeld omdat er nog een installatiemonteur aanvraag voor je open stond. Tof dat je zelf je DSL verbinding hebt weten aan te sluiten op het modem. Daarom heb ik de aanvraag voor je geannuleerd, en direct het abonnement aangemeld. Hierdoor kan je volledig genieten van al onze opties. Nog van harte welkom en veel plezier met je abonnement gewenst! :smile:

Reageer