Beantwoord

Wifi uitzetten op glasvezel modem

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 1388 Bekeken

Hallo, ik wil in mijn nieuwe huis gebruik gaan maken van glasvezel van T-mobile en wil daarmee in het hele huis bedraad internet aanleggen. Is het mogelijk om de WiFi op het modem vervolgens uit te zetten om geen straling te hebben? En kan ik ergens een goede handleiding vinden hoe dit aan te pakken. Bij voorbaat dank.

Mark

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 January 2021, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jongske75 

WiFi uitzetten is heel eenvoudig door de zwarte knop achter de modem in te drukken .

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jongske75, van harte welkom op de Community!

Wat Waqqas zegt, klopt helemaal. Je kunt echter ook via My T-Mobile Thuis de Wifi in- en uitschakelen, wellicht dat je dat makkelijker vindt: Wifi instellingen. Succes en als je nog meer hulp kunt gebruiken, laat het ons dan weten! 😉

Goedemorgen @Waqqas,

Het is nu 2024, geen idee of e.e.a. met modems anders, is nu. Ik overweeg over te stappen van Ziggo naar Odido.

Ik heb nu een Velop mesh Wifi netwerk waarbij het Ziggo in bridge modus staat (en wifi uit).

Is bij het Odido modem het voldoende om de Wifi knop uit te zetten en de hoofdnode van het mesh netwerk met draad aan het modem te hangen of is er meer nodig om het geheel aan het werk te krijgen?

 

Ik hoor graag. Gr. Jordi

Reageer