Beantwoord

Zyxel T50 wifi aan/uit automatisch

• 1 juni 2020
  • 7 reacties
  • 243 Bekeken

Waar kan ik de wifi automatisch aan/uit zetten? Volgens dit topic moet je dat bij Draadloos kunnen doen. Echter daar zie ik die optie niet meer.

In het verleden werkt het wel, maar opeens is die optie weg: heeft dit iets te maken met de updates die er uitgevoerd zijn recentelijk? Nee toch: ik neem niet aan dat Tmobile zomaar op mijn router zaken kan aanpassen?

Iemand een tip?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 juni 2020, 17:44

Hallo @matthijs_v_r 

Hier was ook al een eerder topic over. Met de nieuwe firmware update is de optie weggehaald helaas.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @matthijs_v_r 

Hier was ook al een eerder topic over. Met de nieuwe firmware update is de optie weggehaald helaas.

Die had ik gemist. Dank

Reputatie 3
Badge +2

Hey @matthijs_v_r, welkom op de Community! Goed om te zien dat @Waqqas je al heeft kunnen helpen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. :smile:

afgelopen donderdag 11-06 nog de mogelijkheid had om mijn wifi automatisch aan/uit te zetten. maar zoals reeds hierboven vermeld is deze optie niet meer actief. Dit is zeer onwenselijk. Graag een klacht om deze firmware versie ongedaan te maken of nieuwe update waarin dit weer mogelijk wordt gemaakt. 

@ArtLiving je kan het beste even in dit topic reageren https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/nieuw-modem-t-mobile-thuis-zyxel-glasvezel-311763

alhoewel de moderatoren daar ook niet echt reageren ....

Reputatie 7
Badge +6

Hi all, na de laatste firmware update is de Wifi (WLAN) Planner inderdaad uit de functionaliteiten gehaald. Ik weet oprecht niet waarom en heb daar nog geen sluitend antwoord op. Zodra ik daar een antwoord op heb, zal ik dat aan jullie mededelen. Thanks voor het geduld! 💪😎

Zocht me ook helemaal suf. Dat verklaard.

Het zou wel handig zijn iets aan de tijdsinstellingen te doen. Als je tot iets na middernacht aan wil laten, lukt niet. Als eindtijd is 0:00 het uiterst.

Maar wifi staat na de laatste update dus altijd aan?

Reageer