Beantwoord

Onterechte kosten telefoon thuis

  • 16 March 2020
  • 6 reacties
  • 506 Bekeken

Een half jaar geleden heb ik een tmobile thuis abo afgesloten. Standaard staat " vast bellen" aan. Ik heb geen telefoon aangesloten op de modem.

Toch worden kosten in rekening gebracht, namelijk 0,17 euro. Niet veel maar wel onterecht.

Hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door Brian 17 March 2020, 16:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Is er niet per ongeluk een nummer gebeld? Een aantal seconden is al genoeg voor een minuut. Je kan het bekijken in je T-Mobile thuis omgeving bij verbruikskosten.

Hoe dan @Waqqas , een stoute buurvrouw die effe korthaar telefoonkabeltje er heeft ingestoken en een paar seconden gebeld.

Reputatie 7
Badge +15

@Doornekamp33 er kan altijd wel eens iemand zijn geweest die even zat te testen misschien. Die 0,17 euro komt denk ik niet zomaar in rekening of wel?

In het T-mobile account zal het wel duidelijk worden. Mocht je vast bellen uit willen laten zetten plaats je verzoek dan hier, de moderators zullen het voor je regelen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Ik verbaas me nergens over @Waqqas bij internetproviders.

Worden veel fouten gemaakt, en niet alleen bij TM hoor, allemaal schijnen ze er opgeabbonneerd te zijn.

Reputatie 7

Hi @Peter RRT-4, ik heb het meteen voor je uitgezocht en op 03-02-2020 is jouw Bellen pakket opgezegd en hij is vervolgens op 03-03-2020 gestopt. Voor 1 en 2 maart zijn er dus nog kosten in rekening gebracht, in dit geval nog € 0,17! :wink:

Bedankt voor het antwoord. 

Weet ik dat ook weer😉

Reageer