Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +16

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1288 reacties

Reputatie 1
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.

Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.
Reputatie 7
Ha Nico,

Slimme vraag van je! Inderdaad, je kunt Vast Bellen uit je abonnement verwijderen, dat scheelt je € 2.50 per maand. Wat super leuk dat je wilt verlengen! Wij zijn ook heel tevreden met jou, Nico 🙂. Ik heb het daarom direct voor je nagevraagd, mijn collega's van de verlengingsafdeling staan te trappelen om jou een verlengingsaanbod met superkorting te doen. Ik heb jouw account aan ze doorgegeven, binnenkort zullen ze je bellen om alles door te spreken. Verlengen zal goedkoper uitvallen dan Vast Bellen uit je abonnement te halen, dus ik zou je aanraden voor die eerste optie te gaan. Leuk dat jij onze klant blijft! Ik kijk ernaaruit je nog lang te mogen helpen met jouw T-Mobile Thuis vragen.
Reputatie 1
Hoi, vandaag inderdaad gebeld. Helemaal goed gekomen 🆒
Hoi,
Ik heb zojuist mijn internet abbo gewijzigd. Dit omdat ik zag dat ik nu per maand € 40 voor 100 mb betaal, en dit kon wijzigen naar € 38 voor 200 mb. Ik ben echter ineens duurder uit, heb ik iets niet goed gedaan?
Reputatie 7
Hi Glorious81,

Wat goed dat je je internetsnelheid hebt gewijzigd! Ik snap dat je vraagtekens hebt bij de totale prijs die je nu gaat betalen. Dit heb ik dan ook meteen voor je onderzocht. Ik ben achter het verschil gekomen, ik leg het je graag uit. Toen je nog 100 Mbps afnam, kreeg jij €5,- korting, dus betaalde je eigenlijk €35,- voor jouw internetsnelheid. Nu met de 200 Mbps vervalt de korting, dus betaal je voor die snelheid €38,-. Jij hebt dus alles goed gedaan, hoor! Mocht ik je kunnen helpen met jouw internetwijzigingen, laat het me weten, ik help je graag.
Hoi,
ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten?
Mvg
Reputatie 3
De termen "T-Mobile Thuis" en "4G voor Thuis" zijn erg verwarrend, net als "3-in-1" pakketten en "Mobile abonnementen". En dan zijn "Mobile diensten" -niet voor de klant, wel voor de provider- ook nog eens een keer compleet andere diensten dan "DSL/Glasvezel diensten". En lopen allerlei kortingen door elkaar heen.

  1. Kunnen jullie zorgen voor eenduidige omschrijving van jullie producten?
  2. Kunnen jullie zorgen dat kortingen eenduidig worden en niet door elkaar lopen?
  3. Kunnen jullie pakketten eenduidig samenstellen? Probeer eens te denken aan "Internetten", "Bellen" en "TV kijken". Via koper, kabel, glasvezel of 4G. Een matrix van 3 diensten bij 4 alternatieven = maximaal 12 vakjes (en niet 3-in-1, laat mensen zelf combineren). Dat is wat mensen doen en waar mensen naar op zoek zijn om te vergelijken tussen providers!
Ikzelf ben alleen maar geïnteresseerd in een pakket "Internetten via vaste lijn (glasvezel)", Internettten via 4G", Bellen via 4G" en "TV kijken (glasvezel). En daar bestaat nergens een pakket voor: of ik betaal zinloos voor bellen via een vaste lijn (dat ik al bijna 10 jaar niet meer doe), of mobiel bellen valt buiten het pakket "omdat dat een heel andere dienst is".

Wat zou ik graag dus zo´n eigen pakket (met eenduidige kortingregels) willen kunnen samenstellen !!!
Reputatie 7
@Timvanh Ik heb bij deze je belbundel stopgezet per 16-07-2018!

@siert Goede feedback en ik begrijp dat soms wat verwarrend kan zijn! We hebben de eerste stappen al gezet naar het samenvoegen, onder andere met ons nieuwe Klantvoordeel waarmee je T-Mobile Thuis en Mobiel zonder problemen kan combineren! Alles-in-één pakketten zijn er alleen voor T-Mobile Thuis, Mobiel staat vooralsnog apart omdat de Mobiele en Vaste tak nog grotendeels gescheiden zijn. UIteraard zijn we hard aan het om dit in de toekomst samen te voegen en er één mooi geheel van te maken dus je feedback is zeker niet aan dovemans oren gericht!

Wat de keuze betreft, je kan zeker kiezen voor alleen Internet + TV maar je bent voordeliger uit wanneer je hier ook Vast Bellen bij neemt (ook al zou je het niet gebruiken). Na een half jaar zou je het Bellen pakket dan uit kunnen zetten dus je bent vrij om te kiezen wat je wil! 🙂 Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, dan help ik je graag om alles op een rijtje te zetten!
Reputatie 3
@Brian Ik heb alles zelf heel goed op een rijtje hoor ...

Je voorbeeld over Vast Bellen geeft al aan hoe krom (jullie) pakketten tegenwoordig zijn (ik kan beter kiezen voor het Bellen pakket, dit niet gebruiken en na een halfjaar uitzetten, hahaha). En je uitleg over "de Mobiele en Vaste tak" bij T-Mobile maakt het er niet helderder op voor de klant!

Ik wacht tot sintjuttemis -denk ik- voordat de providers heldere pakketten gaan aanbieden zodat de klanten goed kunnen vergelijken. Waarschijnlijker is het dat de overheid weer eens moet ingrijpen om dit op te lossen. Net als bij de "roaming kosten EU" het geval was (het missertje hierbij van de belkosten van binnenland naar EU buitenland als enige nog steeds berekenen door providers zal ook nog wel gerepareerd worden door overheidsingrijpen, want de providers doen hier uit zichzelf wederom niets aan).

Hoezo "zelfregulering"? Voorschrijven en beboeten bij overtreding die hap!
Hello,

Currently I have at home a 3-in-1 promotion, but I would like to change my subscription. It's been almost 6 months and we've never used the phone line and we barely use the TV.

I would like to keep only the service of internet. Could you help me to change my subscription please?

Regards,

Cintia
Reputatie 7
Hi CintiaB, no problem! I ended your TV and Call bundles per the 16th of August which is the date your 6 month discount expires. If you have further questions I'll be happy to help!
Is het mogelijk over te stappen van Unlimited 4G voor Thuis naar Glasvezel? Ik heb nu nog door vele verhuizingen de 4G maar ga in het najaar naar een huis waar glasvezel is, waardoor ik meer snelheid zal kunnen krijgen.

MVG
AH
Reputatie 7
Hi Damsteen,

Wat gaaf dat jij voor glasvezel wilt gaan! Ik kan het je zeker aanraden. Graag help ik je dan ook met het aanvragen hiervan.

Omdat de werking van 4G voor Thuis en vaste diensten anders is van elkaar, is hier geen overstap voor. 4G voor Thuis gaat namelijk via het mobiele datanetwerk, terwijl vaste diensten via een ondergrondse lijn lopen. Je kunt uiteraard wel jouw 4G voor Thuis abonnement opzeggen en een glasvezelabonnement bij T-Mobile Thuis aanvragen. Laat je mij het weten als ik je hierbij kan helpen?
4G voor thuis loopt nog een paar maanden dan, dat zal me dan dubbel kosten. Daar moet ik eerst over na denken dan nog en aanbieders vergelijken voor glasvezel.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Hey Damsteen, helemaal goed hoor, als ik je ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!
Hallo, graag zou ik onze belbundel voor vaste telefonie uit ons pakket willen stopzetten. Ik lees dat dat via dit forum kan. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hallo diva1984!

Alleen een echte, stoere diva durft deze vraag te stellen. Natuurlijk help ik je hier graag bij! Het opzeggen van het Vast Bellen gaat met een maand opzegtermijn. Daarom heb ik de telefonie uit jouw pakket stopgezet per 08-09-2018. Tot die tijd kun jij nog gebruikmaken van het bellen. Kun je nog even als een diva met al jouw vrienden bellen. Als ik je nog met iets kan helpen, let me know!
Hi, ik heb afgelopen maandag T-Mobile Thuis geïnstalleerd met een Interactieve TV Box, maar zou eigenlijk daarvoor in de plaats toch een Interactieve TV Box met harddiskrecorder willen hebben waarmee ik kan opnemen, kan dat nog? Groetjes, Inge
Reputatie 7

Hoi IngeKr,

Welkom bij T-Mobile Thuis! Zo te zien is de installatie van het modem en TV Box helemaal goed gegaan, topper! Natuurlijk is het mogelijk om nog een TV Box met HD-recorder te bestellen en deze als vervanger van de TV Box zonder HD-recorder te doen. Dat doe ik graag voor je. Deze TV Box met HD-recorder kost € 5.00 per maand. Als je hiermee akkoord gaat, zal ik meteen aan de slag gaan met het omwisselen! Ik hoor graag van je.

@Sterre , dankjewel voor je antwoord, ik wil dan graag de TV Box met HD-recorder bestellen voor € 5.00 per maand. Dankjewel, Inge
Reputatie 7
Hoi Inge,

Bedankt voor het laten weten. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat jij een andere TV Box krijgt. De TV Box met HD-recorder komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht dat deze binnen 5 werkdagen bij jou thuis is aangekomen. Vergeet je niet de TV Box zonder HD-recorder naar ons terug te sturen? Alvast bedankt en veel opneemplezier!
Reputatie 1
Hallo,
Net zoals Inge wil ik 1 tv box omruilen voor een TV Box met HD recorder voor 5 euro per maand.
Reputatie 7
Hoi Stickeric,

Ga ik met alle liefde voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag met het omruilen van de TV Box.
ik vind nergens op de site een optie om een extra TV Box te bestellen, waar zit dat?
Reputatie 7
Hi OhMECORe,

Ik help je hier graag bij, dit kun je inderdaad niet via de website of jouw account doen. Wat voor TV Box wil jij als extra? Eentje mét of zonder opnamefunctie? Laat me het weten in een privébericht samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer. Dan ga ik de extra TV Box voor je bestellen!

Reageer