Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +2
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 1060 reacties
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:
  • jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten

Pas het gerust aan via deze omgeving! Uitleg over het inloggen bij My T-Mobile Thuis lees je in ons My T-Mobile Thuis infotopic.

Waarmee kunnen wij je helpen?
Wil je bijvoorbeeld toch een TV Box mét opnamefunctie? Geen probleem, gaan we voor je regelen! Wil je een [i]extra TV Box? Ook die sturen wij graag voor je op. Kijk je minder TV dan je in eerste instantie dacht? Wij kunnen de TV Box uit jouw account verwijderen. Om jouw vast Bellen abonnement aan te passen, of jouw vast Bellen en/of TV aan of uit te zetten, kun je ook bij ons terecht. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement, en wij gaan ermee aan de slag voor je 🙂 .

Laat dus een berichtje achter in dit topic voor de volgende wijzigingen:
  • TV Box omruilen
  • Extra TV Box bestellen of verwijderen
  • Vast Bellen wijzigen (aan- of uitzetten of andere vorm abonnement aanvragen)
  • TV-abonnement aan- of uitzetten

Contract verlengen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen jou deze graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

145 reacties

Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.

Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.
Reputatie 5
Badge +2
Ha Nico,

Slimme vraag van je! Inderdaad, je kunt Vast Bellen uit je abonnement verwijderen, dat scheelt je € 2.50 per maand. Wat super leuk dat je wilt verlengen! Wij zijn ook heel tevreden met jou, Nico 🙂. Ik heb het daarom direct voor je nagevraagd, mijn collega's van de verlengingsafdeling staan te trappelen om jou een verlengingsaanbod met superkorting te doen. Ik heb jouw account aan ze doorgegeven, binnenkort zullen ze je bellen om alles door te spreken. Verlengen zal goedkoper uitvallen dan Vast Bellen uit je abonnement te halen, dus ik zou je aanraden voor die eerste optie te gaan. Leuk dat jij onze klant blijft! Ik kijk ernaaruit je nog lang te mogen helpen met jouw T-Mobile Thuis vragen.
Hoi, vandaag inderdaad gebeld. Helemaal goed gekomen 🆒
Hoi,
Ik heb zojuist mijn internet abbo gewijzigd. Dit omdat ik zag dat ik nu per maand € 40 voor 100 mb betaal, en dit kon wijzigen naar € 38 voor 200 mb. Ik ben echter ineens duurder uit, heb ik iets niet goed gedaan?
Reputatie 5
Badge +2
Hi Glorious81,

Wat goed dat je je internetsnelheid hebt gewijzigd! Ik snap dat je vraagtekens hebt bij de totale prijs die je nu gaat betalen. Dit heb ik dan ook meteen voor je onderzocht. Ik ben achter het verschil gekomen, ik leg het je graag uit. Toen je nog 100 Mbps afnam, kreeg jij €5,- korting, dus betaalde je eigenlijk €35,- voor jouw internetsnelheid. Nu met de 200 Mbps vervalt de korting, dus betaal je voor die snelheid €38,-. Jij hebt dus alles goed gedaan, hoor! Mocht ik je kunnen helpen met jouw internetwijzigingen, laat het me weten, ik help je graag.
Hoi,
ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten?
Mvg
Reputatie 3
De termen "T-Mobile Thuis" en "4G voor Thuis" zijn erg verwarrend, net als "3-in-1" pakketten en "Mobile abonnementen". En dan zijn "Mobile diensten" -niet voor de klant, wel voor de provider- ook nog eens een keer compleet andere diensten dan "DSL/Glasvezel diensten". En lopen allerlei kortingen door elkaar heen.

  1. Kunnen jullie zorgen voor eenduidige omschrijving van jullie producten?
  2. Kunnen jullie zorgen dat kortingen eenduidig worden en niet door elkaar lopen?
  3. Kunnen jullie pakketten eenduidig samenstellen? Probeer eens te denken aan "Internetten", "Bellen" en "TV kijken". Via koper, kabel, glasvezel of 4G. Een matrix van 3 diensten bij 4 alternatieven = maximaal 12 vakjes (en niet 3-in-1, laat mensen zelf combineren). Dat is wat mensen doen en waar mensen naar op zoek zijn om te vergelijken tussen providers!
Ikzelf ben alleen maar geïnteresseerd in een pakket "Internetten via vaste lijn (glasvezel)", Internettten via 4G", Bellen via 4G" en "TV kijken (glasvezel). En daar bestaat nergens een pakket voor: of ik betaal zinloos voor bellen via een vaste lijn (dat ik al bijna 10 jaar niet meer doe), of mobiel bellen valt buiten het pakket "omdat dat een heel andere dienst is".

Wat zou ik graag dus zo´n eigen pakket (met eenduidige kortingregels) willen kunnen samenstellen !!!
Reputatie 4
Badge +2
@Timvanh Ik heb bij deze je belbundel stopgezet per 16-07-2018!

@siert Goede feedback en ik begrijp dat soms wat verwarrend kan zijn! We hebben de eerste stappen al gezet naar het samenvoegen, onder andere met ons nieuwe Klantvoordeel waarmee je T-Mobile Thuis en Mobiel zonder problemen kan combineren! Alles-in-één pakketten zijn er alleen voor T-Mobile Thuis, Mobiel staat vooralsnog apart omdat de Mobiele en Vaste tak nog grotendeels gescheiden zijn. UIteraard zijn we hard aan het om dit in de toekomst samen te voegen en er één mooi geheel van te maken dus je feedback is zeker niet aan dovemans oren gericht!

Wat de keuze betreft, je kan zeker kiezen voor alleen Internet + TV maar je bent voordeliger uit wanneer je hier ook Vast Bellen bij neemt (ook al zou je het niet gebruiken). Na een half jaar zou je het Bellen pakket dan uit kunnen zetten dus je bent vrij om te kiezen wat je wil! 🙂 Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, dan help ik je graag om alles op een rijtje te zetten!
Reputatie 3
@Brian Ik heb alles zelf heel goed op een rijtje hoor ...

Je voorbeeld over Vast Bellen geeft al aan hoe krom (jullie) pakketten tegenwoordig zijn (ik kan beter kiezen voor het Bellen pakket, dit niet gebruiken en na een halfjaar uitzetten, hahaha). En je uitleg over "de Mobiele en Vaste tak" bij T-Mobile maakt het er niet helderder op voor de klant!

Ik wacht tot sintjuttemis -denk ik- voordat de providers heldere pakketten gaan aanbieden zodat de klanten goed kunnen vergelijken. Waarschijnlijker is het dat de overheid weer eens moet ingrijpen om dit op te lossen. Net als bij de "roaming kosten EU" het geval was (het missertje hierbij van de belkosten van binnenland naar EU buitenland als enige nog steeds berekenen door providers zal ook nog wel gerepareerd worden door overheidsingrijpen, want de providers doen hier uit zichzelf wederom niets aan).

Hoezo "zelfregulering"? Voorschrijven en beboeten bij overtreding die hap!
Hello,

Currently I have at home a 3-in-1 promotion, but I would like to change my subscription. It's been almost 6 months and we've never used the phone line and we barely use the TV.

I would like to keep only the service of internet. Could you help me to change my subscription please?

Regards,

Cintia
Reputatie 4
Badge +2
Hi CintiaB, no problem! I ended your TV and Call bundles per the 16th of August which is the date your 6 month discount expires. If you have further questions I'll be happy to help!
Is het mogelijk over te stappen van Unlimited 4G voor Thuis naar Glasvezel? Ik heb nu nog door vele verhuizingen de 4G maar ga in het najaar naar een huis waar glasvezel is, waardoor ik meer snelheid zal kunnen krijgen.

MVG
AH
Reputatie 5
Badge +2
Hi Damsteen,

Wat gaaf dat jij voor glasvezel wilt gaan! Ik kan het je zeker aanraden. Graag help ik je dan ook met het aanvragen hiervan.

Omdat de werking van 4G voor Thuis en vaste diensten anders is van elkaar, is hier geen overstap voor. 4G voor Thuis gaat namelijk via het mobiele datanetwerk, terwijl vaste diensten via een ondergrondse lijn lopen. Je kunt uiteraard wel jouw 4G voor Thuis abonnement opzeggen en een glasvezelabonnement bij T-Mobile Thuis aanvragen. Laat je mij het weten als ik je hierbij kan helpen?
4G voor thuis loopt nog een paar maanden dan, dat zal me dan dubbel kosten. Daar moet ik eerst over na denken dan nog en aanbieders vergelijken voor glasvezel.

Alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +2
Hey Damsteen, helemaal goed hoor, als ik je ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!
Hallo, graag zou ik onze belbundel voor vaste telefonie uit ons pakket willen stopzetten. Ik lees dat dat via dit forum kan. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +2
Hallo diva1984!

Alleen een echte, stoere diva durft deze vraag te stellen. Natuurlijk help ik je hier graag bij! Het opzeggen van het Vast Bellen gaat met een maand opzegtermijn. Daarom heb ik de telefonie uit jouw pakket stopgezet per 08-09-2018. Tot die tijd kun jij nog gebruikmaken van het bellen. Kun je nog even als een diva met al jouw vrienden bellen. Als ik je nog met iets kan helpen, let me know!
Hi, ik heb afgelopen maandag T-Mobile Thuis geïnstalleerd met een Interactieve TV Box, maar zou eigenlijk daarvoor in de plaats toch een Interactieve TV Box met harddiskrecorder willen hebben waarmee ik kan opnemen, kan dat nog? Groetjes, Inge
Reputatie 5
Badge +2
Hoi IngeKr,

Welkom bij T-Mobile Thuis! Zo te zien is de installatie van jouw modem en TV Box helemaal goed gegaan, topper! Natuurlijk is het mogelijk om nog een TV Box met HD-recorder te bestellen en deze als vervanger van de TV Box zonder HD-recorder te doen. Dat doe ik graag voor je. Deze TV Box met HD-recorder kost € 5.00 per maand. Als je hiermee akkoord gaat, zal ik meteen aan de slag gaan met het omwisselen! Ik hoor graag van je.
@Sterre , dankjewel voor je antwoord, ik wil dan graag de TV Box met HD-recorder bestellen voor € 5.00 per maand. Dankjewel, Inge
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Inge,

Bedankt voor het laten weten. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat jij een andere TV Box krijgt. De TV Box met HD-recorder komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht dat deze binnen 5 werkdagen bij jou thuis is aangekomen. Vergeet je niet de TV Box zonder HD-recorder naar ons terug te sturen? Alvast bedankt en veel opneemplezier!
Hallo,
Net zoals Inge wil ik 1 tv box omruilen voor een TV Box met HD recorder voor 5 euro per maand.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Stickeric,

Ga ik met alle liefde voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag met het omruilen van de TV Box.
ik vind nergens op de site een optie om een extra TV Box te bestellen, waar zit dat?
Reputatie 5
Badge +2
Hi OhMECORe,

Ik help je hier graag bij, dit kun je inderdaad niet via de website of jouw account doen. Wat voor TV Box wil jij als extra? Eentje mét of zonder opnamefunctie? Laat me het weten in een privébericht samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer. Dan ga ik de extra TV Box voor je bestellen!

Reageer