Beantwoord

2e mediabox

  • 7 November 2018
  • 3 reacties
  • 466 Bekeken

Ik wil een 2e mediabox aanvragen. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Cristien 8 November 2018, 11:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Beste @emenem

Zo te lezen kan je dat hier of bij de klantenservice aanvragen.
je kan wachten tot een moderator je helpt meestal reageren ze tussen de 24/48 uur.
of je kan contact opnemen met de klantenservice!
Veel kijk plezier en fijne avond!👍🏻

Een extra of andere Interactieve TV Box? Of juist één minder?
  • Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile Thuis genieten, dan heb je extra Interactieve TV Boxen nodig. Heb je de standaard Interactieve TV Box en wil je opnamefuncties? Kies dan de Interactieve TV Box met harddiskrecorder. Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig?
  • Wijzigingen kun je aanvragen via ons Forum of via onze klantenservice
Reputatie 7
Badge +14
Beste @emenem
Ik krijg net door dat er een verzamel onderwerp is waar je de tweede box kan aanvragen. Hoe handig is dat👍🏻
Met dank aan @Sterre voor de tip

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Veel succes!
Reputatie 7
@CrisTien, bedankt voor je hulp!

Hi emenem,

Dit regel ik graag voor je. Zoals CrisTien aangeeft, kan ik dit inderdaad voor jou doen. Ik raad je aan de volgende keer in het verzameltopic jouw vraag te zetten, dan kunnen we 'm sneller oppakken! Nu maakt het niet uit, ik help je graag via deze weg. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik de tweede TV Box voor je bestellen! Wil je deze mét of zonder opnamefunctie? Ik hoor je graag!

Reageer