Ik krijg regelmatig “geen signaal” wanneer ik de Amino 7X aan wilt zetten.
Ik zit sinds een maand bij jullie en dit probleem heb ik via de telefoon al eerder aangegeven en zou nagekeken worden, maar nu ik sinds vandeweek eindelijk weer eens signaal heb, heb ik nog steeds regelmatig dit probleem.
Ik moet hem van de stroom halen wil ik weer kunnen kijken. Fabrieks reset van de tv Box heeft ook meerdere malen niet geholpen. Daarnaast dien ik de Amino al naar 1080P30 te zetten wil ik meer kunnen zien dan NED 1,2,3 anders krijg ik enkel zwart beeld.
TV: LG OLED55C8PLA
Modem: Zyxel T50
TV Kastje: Amino 7X
Beste antwoord door Brian
Hi all, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.
Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel.
In dit topic lees je meer!